bijholteontsteking help!? (let op: heel vies!!)

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai allemaal,

Ik beschrijf het redelijk in detail, da's een beetje (errug) vies:

Ik heb sinds 2 weken last van een bijholteontsteking. Het begon met een heftige verkoudheid, hoofdpijn en pijn onder mijn oog (de bijholte)

Op een dag was dat over, maar wat er toen kwam....:$ Vieze, enorm stinkende snot......de geur is ondraaglijk!!!!!

Ik heb het nu nog steeds dus (al 2 weken)
    Ongeveer 2 x op een dag krijg ik die vieze rotte geur in mijn neus. Ik snuit mijn neus dan of mijn leven ervan afhangt, om die gore/groene snot eruit te snuiten. Het is niet veel, maar wel smerig dus.

Vraag: wie kent dit en hoe lang duurde het???

Ik mag van de dokter een AB kuur, maar men zegt (en ook hij) dat het bij een bijholteontsteking niet werkt. Het gaat vanzelf over zei hij. (moest het wel in de gaten houden natuurlijk)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, dat is dus de ontsteking die je hebt. Eigenlijk (om het nog even smeriger te maken) heb je gewoon pus in je holtes :$. Mijn nicht had/heeft dit ook heel vaak. Maar volgens mij kreeg zij er gewoon een AB-kuur voor hoor en werkte dat prima.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou raar dat de dokter zegt dat ab niet werkt want bij mij heeft het wel dergelijk gewerkt

4. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Zoutoplossing snuiven, kan heel vies zijn hoor. Je moet het op snuiven en dan uitspuigen. Werkte bij mij uitstekend

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    :):) Ja eigenlijk weet ik wel dat het pus is, maar dat vind ik zooooooo naar dat ik in de ontkenning zit :) :):)

Toch maar een AB dan...

Deel Deze Pagina