Hoi hoI! ik lees vaak dat je een bench kan verkleinen. Maar hoe doe je dit? Onze pup poept de hele bench onder haha
Ja, dat hadden wij ook gedaan, een plank erin zetten. Maarre.. niet om bijdehand te doen.. moet het hondje het dan niet te lang ophouden, als ie in de bench poept? Wat wil je ermee bereiken?
Ik denk dat de bench die je nu hebt te groot is, hij heeft dus niet het gevoel dat, het zijn veilige plekje is, en dus bevuilt ie zijn bench. Eigenlijk moet de bench zo klein zijn dat hij er alleen maar in kan liggen. dat doe je inderdaad door een plank ( Zonder splinters uiterraard. En inderdaad maar weer even om de 3 uur hondje naar buiten doen en flink prijzen als hij daar een poep/plas heeft gedaan. Succes ermee. Ps mocht je het lastig vinden, je kunt ook altijd via marktplaats een kleine bench op de kop tikken en die er eerst neer zetten? Succes ermee
Grote Kartonnen doos erin zetten (dicht uiteraard) hiermee verklein je de ruimte. Mbt zindelijk maken: na ieder slaapje en na het eten en drinken buiten zetten en overdreven prijzen!!!!!
ik ga elk uur met pup eruit en sinds zaterdag hebben wij m maar heeft 1 binnen gedaan verder niks en na 6uur geen eten meer
wij kochten gewoon een kussen die erin paste, dan konden ze nog lekker zacht tegen het kussen leunen, maar de bench werd wel verkleind,
ff een tip....na ieder slaapje en maaltijd meteen buiten zetten...en gooi dr lekker veel knuffels in...
hier ook toen ze pup was maakte ze haar bench vuil.....dus deze eerst verkleind met grote doos....maar toen ze wat groter werd snapte ze dat ze daar overheen kon en toen idd een plank erin gezet. deze hebben we vast gezet met aan beide kant 1 schroef erin wat uitsteekt tussen de speilen zodat de plank niet om kan vallen en de hond kan er zo ook niet aan buiten dus kan geen kwaad!
wat voor hondje heb je en hoe oud is hij of zij?? wij hadden er bij ons Diva (am. Staf) ook eerst een plank ingezet maar na een paar dagen (ze was toen 7 weken) merkte ik het dat ze het fijner vond in een katten (reis) mandje deze was precies goed voor haar.... nu past ze er niet meer in en nu slaapt ze gewoon in onze inkom hal!! en niet verwachten dat een pup van 6 - 7 weken gelijk een hele nacht kan ophouden!! suc6! onze pup is nu 16 weken en is nu aardig zuiver zowel overdag als snachts!