wij geven ook buiten valentijnsdag elkaar weleens wat of ik krijg heel vaak zomaar spontaan een bloemetje of plantje maar toch is het leuk als je vandaag ook iets liefs krijgt toch? man had van de week al een geurtje van mij gehad... ( ik kan kadootjes helaas nooit bewaren) en via de hema hadden we een kaartje laten sturen. vond ie erg lief. nu kwam hij net binnen met een prachtige bos rozen en......... zon mes om stelen schuin af te snijden. handig ding zeg. wat hebben jullie gekregen ( ps aub niet van die reacties als onzin, commercieel gedoe etc. hou het gewoon leuk voor degene die het wel leuk vinden om wat te krijgen)
Ahh wat lief. Hier verwacht ik niks haha, ik geef zelf ook niks. Als ik iets voor hem heb gekocht, kan ik dat ook nooit geheim houden haha.
Ik had niets verwacht maar kreeg vanmorgen een rode roos met een lief kaartje vanuit man en zoon. Ik heb niks, wilde vanmiddag als hij is werken een kaartje gaan halen.
verwacht niets...geef ook niets..maar zou het wel leuk vinden. heb wat van zoontje gekregen vanmorgen...een flinke poepluier na paar dagen flinke krampen.....was ik ook heeeel blij mee hahaha.
@Eefke: wat mooi! Leuk joh!! (zo'n mes heb ik ook, heel handig). Hier geen Valentijnsverrassingen over en weer.
sisa@ SPECIAAL VOOR JOU EEN DIKKE VALENTIJNSKNUFFEL OMDAT JE DE LIEFSTE ZP VRIENDIN BENT VOOR ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK* SO DAN!
wauw, lief hoor. Ik ben wel jaloers Ik krijg niks vandaag, mijn man doet niet aan valentijnsdag. Ik vind het op zich wel leuk om op zo'n dag iets speciaals voor elkaar te doen, maar hij vind het een hoop onzin. Ik geef al 11 jaar hints, maar helaas
Hij had bozen met rozen, vuurwerk, chocolade en alles voor me geregeld maar elke keer gaat er iets mis en komt het niet aan *haha nee hoor we doen er niet aan*
Ik heb, ondanks dat hij zelf jarig is vandaag, een mooie bos bloemen gekregen met een lief kaartje eraan.
Nog niets, maar ik denk dat ik - net als ieder jaar - moeite heb met de voordeur te openen vanwege alle post die erachter ligt. Heb ook steeds zo'n medelijden met de postbode op deze dag
Ik kreeg vanochtend een whats appje met onze binnedeur erop met allemaal post-itjes waar ik hou van jou en nog meer lieve teksten op stonden in de vorm van een hartje met in het midden een foto van ons samen en daarover heen een rode roos geplakt met een kaartje...gemeen wat hij had late dienst en we zouden niets eraan doen (dus ik heb niets gekocht) maar wil nu alleen maar heel graag naar huis om te lezen wat er op dat kaartje staat Vanaaf maar alle waxinelichtjes uit de kasten trekken en een romantische outfit aan en met een lekkere maaltijd mn mannetje opwachten
het mooiste valentijns cadeautje heb ik gisteren al gehad een goede echo van onze baby... en vanavond mogen we lekker samen naar de vk en daarna lekker uit eten
Niets gehad helaas, en mijn vriend kwam net met de mededeling dat hij laat thuis is vanavond, en daarna gaat sporten Lekker romantisch hé? die kerel van mij Ga vanmiddag voor hem wel even een kleinigheidje.
Heb buikgriep gekregen... Verder verwacht is niets. Zit ook niet echt op iets lekkers oid te wachten. *hangt alweer boven de pot bij de gedachte*
Mijn vriend heeft vandaag zijn vuile sokken en kleren IN de wasmand gedaan, ipv het gewoonlijke ernaast/op de bank. Heb er gisteren namelijk speciaal om gevraagd, of hij dat voor deze ene keer, op deze bijzondere dag, aub wou doen. Nou, dat wou hij wel, maar NIET omdat het valentijnsdag is, want daar gelooft hij niet in Wat een cadeau
dat is inderdaad het allllermooiste cadeau'tje vanavond naar de vk op valentijnsdag, ik vind het een super planning!veel plezier!