ff een verslagje van mijn bezoek bij de kno-arts, als jullie het interessant vinden: Zij stelde wat vragen en toen begon ze met zuigen. Niet fijn. Maar het kwam niet los met weet ik hoeveel opzetstukken enz ( ik moest recht op zitten maar ik vroeg of ik achterover mocht)kreeg ze wat los, ze zei dat ze het nooit zo erg heeft gezien leek wel kauwgum.. Maar bleef maar doorpielen en toen zei ze je gaat nu naar een andere kamer met otrivin en dan ocver 5 minuten kom ik weer. Voordat ik op moest staan moest ik ff bijkomen ik voelde me bijna flauwvallen. Zo gezegd, komt ze weer dan met assistente en allebei erg he nog noout zo erg gezien. Zal wel rot aanvoelen duh!Maar bleef maar doorgaan maar gelukkig er kwam het eea uit en het waren hele lange slierten en dik maar naar gevoel gehemelte kaak en hoofd. Ze zei dat ik me kranig hield want normaal doen ze dat met een narcose. ( waarom bij mij dan niet vroeg ik me eigenlijk af) Maar ze kon dus niet zien of er een poliep zat want zit te vol maar ik heb nu wel een beetje lucht. Nu 4x per dag otrivin en als open is zoutoplossing opsnuiven en zo moet het eea loskomen en vrijdag weer langskomen. Niet stomen. En zij vind het raar dat ik antibiotica kreeg want het kan er niet uit dus had geen zin. Lekker zo'n huisarts dan. Nou maar hopen dat het weggaat. Ik voel me nu nog eng in mijn hoofd. Hoe is het met jullie?