Het was toch de kou

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door sassie25, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Adrienne,

ik denk dat mijn zoontje de afgelopen weken gewoon wakker is geworden van de kou 's nachts! Gisteravond lag hij een beetje te huilen in zijn slaap, dus ik stapte zijn kamertje in en zei gelijk tegen mijn vriend: jeetje wat is het hier koud!! Dus ik heb Tycho een extra dekentje gegeven en mijn voedingskussen een beetje lekker om hem heen gedrapeerd en hij is niet meer wakker geworden tot kwart over 6! En zijn handjes en gezichtje waren behaaglijk warm, die waren eerst steenkoud! Overigens wel raar dat onze thermometer in de babyphone aangeeft dat het 19graden is op Tycho zijn kamer....

Ik schrok er gewoon wakker van om 5uur omdat ik Tycho dus niet meer gehoord had sinds middernacht. Ik voel me even heel erg dom dat ik daar nou niet eerder achter gekomen ben! Ongelooflijk zeg hoe kan ik dat niu niet gemerkt hebben.

Ik wil je heel erg bedanken voor het meedenken en het steeds reageren op mijn vragen. Ik hoop dat het deze keer echt de oorzaak is van wat mijn zoontje wakker houdt 's nachts!

Liefs Sassie

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi Sassie,

Welnee je bent zeker niet dom. Lekker toch dat je nu weet dat het is!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina