Ik gebruik sinds twee maanden davitamon vitamine d. Alleen lees ik online dat deze heel slecht is. Er zit ook aspertaan in. Ik ben benieuwd welke jullie gebruiken. Welke gebruiken jullie?
Hoe kom je erbij dat die van davitamon schadelijk is? Alsof je kind in acuut levensgevaar verkeerd... Dat je je erin verdiept, daar ben ik een voorstander van hoor. Maar iets gelijk schadelijk noemen, vind ik dan ook wel weer een beetje overdreven.
Ik zie nergens op de verpakking staan dat er Aspartaam in zit.Gebruik het al jaren voor mijn kinderen. Ik vind je openingstekst hilarisch pfff
Dit. En eigenlijk is alles wat we eten en drinken wel op één of ander gebied schadelijk, echt alles maar we hebben het toch nodig. Zelfs water kan schadelijk zijn
Aspartaam, in de vitamientjes? In de olie zeker niet, die smaakt ook gewoon naar zonnebloemolie. En voor die hele kleine guppen vind ik suiker en smaakstoffen in de aquosum weer nergens voor nodig.
Aspartaam bij normaal gebruik is trouwens niet schadelijk, men moet stoppen met overdrijven! ELKE stof heeft zijn giftige grens, als je die overschrijdt dan wordt het pas giftig en schadelijk. Als je kijkt naar alle kunstmatige en natuurlijke zoetstoffen dan zijn er natuurlijke zoetstoffen die eerder giftig wordt dan bepaalde kunstmatige. Dus bij gebruik met een normaal verstand kun je weinig fout doen. Overigens om hierover door te gaan.... kunstmatige vitamine D bereikt veel eerder zijn giftige grens dan de natuurlijke variant. En om een goed effect te verkrijgen moet je eigenlijk veel hogere doseringen innemen dan het voedingscentrum adviseert. En dus ben ik ook op zoek naar een goede natuurlijke variant.
Vibofit is duur maar puur vitamine en maar 2 druppels nodig Zit alleen in: pijnpitolie, kokosolie, vitamin d Idd er zit suiker in en alcohol ook soms. Davitamon is dan beter dan kruidvat/etos merk want daar zie je gewoon suiker zich verzamelen bij de dop. In davitamon zit anijs is ook suiker Zelf heb ik echt uren ingrediënten uitgezocht destijds want vind ook niet kunnen aspartam/suiker/andere zooi in vitaminen kunnen. Schadelijk., nee maar ik wil het zeker niet. Davitamon gebruikt trouwens zelfs E nummers in sommige vitaminen ( ook zwangerschaps) dus goed is zeker niet. Maar op de markt er is wel vitaminen te vinden zonder zooi. Gewoon goed kijken en tijd nemen voor zoeken loont wel. Ts: Vind goed dat je daar over nadenkt. Je zal vast reacties anders krijgen maar er zijn genoeg mensen die zooi ook geven in eten/drinken laat staan vitaminen dus verwacht dat maar alvast Als iemand dan niet belangrijk vind dan moet die daar het bijhouden. Er is een vraag gesteld en geen enige zinnige reactie behalve dat andere dan onzin vinden.
ik heb het bij de vitaminestore gekocht. maar zou de tuinen dit niet ook hebben? ook niet duur truowens 10 euro en hoef maar 1 druppel per dag te geven.
Als iemand dat niet belangrijk vindt?!? Jij denkt werkelijk dat iedereen zijn kinderen bewust vitamine en volgens jou andere zooi geeft omdat er volgens jou zooi inzit en niemand dat wat interesseert. Ik ben er ook 30 mee geworden en ik leef ik ook nog. Is goed dat je naar bepaalde dingen kijkt maar overdrijven is ook een vak. Dat jij dat uuuuuren hebt uitgezocht is prima maar niet beweren dat wij dan maar allemaal zooi geven aan onze kinderen. Enigste plek waar hier zooi ligt is in de prullenbak en verder nergens! Sorry hoor maar om nou beetje te zeggen