6 dagen oud en nu al clusteren?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Superjollie, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Afgelopen zaterdag ben ik bevallen van een heerlijke baby, Oscar. De borstvoeding is gelijk goed op gang gekomen en op de gebruikelijke ellende met stuwing rond dag 3 gaat dit hartstikke goed.

Ik voed op verzoek en daar groeit Oscar goed op, al moet hij nu natuurlijk nog wel minimaal iedere 3 uur een voeding. Daar meldt hij zichzelf voor. Het lijkt er echter op dat hij 's avonds aan het clusteren is. Overdag en zeker 's middags slaapt hij veel en wordt hij net wakker genoeg om te drinken om vervolgens weer lekker te slapen.

Van mijn oudste zoon ken ik het clusteren in de avond nog wel, maar hij deed dit pas later en niet al in de eerste week.

Ik geef er met plezier aan toe (ik kan prima tegelijk voeden en voetbal kijken ;)), maar ik vroeg me af of iemand dit herkent?

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid, geef er maar aan toe! Geen kind is hetzelfde en zeker een borstgevoed kind niet!

Denk idd wel aan die tijd ertussen, als je kindje erg moe is, toch maar geven op jóuw verzoek en er zeker niet meer dan 3 uur tussen laten!

3. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Sluit ik me volledig bij aan!!

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Bedankt! Ik geef er inderdaad lekker aan toe en hij was vandaag 75 gram gegroeid, dus hij krijgt genoeg binnen!

Deel Deze Pagina