Bijna 1 en slaapt nog steeds naast mijn bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door speentje2012, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    M'n man is weg voor z'n werk en ik lig nu heerlijk tussen m'n peuter en kleuter in! Op eigen kamer vond ik een groter bedje handig dan kan je bij haar zitten als ze gaat slapen. Ja dat deden wij al gerust met 8 maanden dan sliep ze of bij mij of op een matras op de grond in d'r eigen kamer. Daarna in een peiterbedje met bed rek. Je kan dan lekker voorlezen en bij d'r zitten met bedtijd in een ledikantje is zo opgesloten. Bovendien als ze de leeftijd van m'n jongste hebben lopen ze s nachts naar jou kamer toe en hoef je dus niet je bed uit voor een huilend wakker kind ;)

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Helaas hetzelfde euvel hier. Zoon is 15 maanden en sowieso enorm aan mij gehecht. Hij slaapt vanaf circa middernacht tussen ons in. Ik probeer het te accepteren want veranderen lukt hier nog niet. Maar ik zou het graag anders willen. Als we verhuizen krijgen beide kids ieder en eigen kamer. Dan hoop ik dat ze elkaar niet meer wakker maken en dat is beter kan doorzetten met mijn zoon (desnoods ernaast slapen of even laten huilen). Wij zijn doodop.

3. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    de 2e nacht is ook goed verlopen. Rond een uurtje of 5 werd ze wakker en ben ik bij haar op de kamer gaan slapen.
    Ik moet zeggen dat ik haar gesnurk wel een beetje mis hoor.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou m'n kindjes ook missen hoor, maar heerlijk tot 5u goed geslapen!

5. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben we maar één slaapkamer, gelukkig wel een grote. Mijn dochtertje heeft dik drie jaar in haar eigen bedje naast mijn bed gelegen.

Sinds kort heb ik de kamer anders ingedeeld zodat ze toch meer haar eigen plekje heeft en niet meer naast mijn bed slaapt. Dat heb ik geweten. Ze heeft me een week goed wakker gehouden omdat ze eraan moest wennen. Ik ook trouwens hoor maar nu weet ze dat ze naar mij mag komen als het lampje aangaat.

6. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Hihi ja het is wel een beetje wennen om zonder dat lieve gesnurk in slaap te vallen. Gelukkig begint ze het wel een beetje door te krijgen dat haar kamer haar eigen plekje is. Tot 5 uur was inderdaad een goede nacht. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.

Nu maken mijn man en mijn dochter elkaar gelukkig ook niet meer wakker dus dan heb ik een uitgeruste man en dochter. 2 vliegen in 1 klap:D

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb de beeldbabyfoon naast me.
    Ik vind het heerlijk om als ik wakker wordt eventjes te zien dat ze lekker slaapt! :)

Deel Deze Pagina