Siem is bijna 1 jaar. Hij gaat tussen 19-20 uur naar bed en de volgende ochtend tussen 8-9 uur wakker. Dan slaapt/rust ie in de ochtend vaak 2/2,5 uur en in de middag ook en vandaag zelfs 1/1,5 uur extra... Is dat normaal? Siem is nu 10,8 kg 78,8 cm lang, kruipt als een gek rond, gaat staan, gaat langzaam stapjes zetten langs de tafel... Ik zou zeggen hij speelt en beweegt veel dat ie daar meer moe is, maar zoveel?
Serieus? Ik ben jaloers op je... Zoonlief van 15 maanden ben ik al blij als hij van 8-6 slaapt en dan nog een uurtje overdag...
Hier iets minder maar ook best veel.. Van 7 tot 19 en dan sochtends 1 a anderhalf uur wn. Smiddags anderhalf A 2 uur... Dus 2 uurtjes minder. Hier heeft ze het gewoon nodig..
Hier is het bijna hetzelfde. Ze slaapt van 19u tot half 8. In de voormiddag 1.5 uur (van 9 tot half 11), in de namiddag nog eens 2 uurtjes (van 14u tot 16u)
Ok, dus toch normaal.... Hoor in omgeving ook kindjes die op 1 slaapje zitten en de nacht ook minder lang slapen. Siem slaapt ook niet alles, vaak genoeg ligt ie lekker te rusten, vindt ie ook lekker
wow, hier een nacht van hopelijk 10,5uur en 3x wakker. en overdag een uur a anderhalf. maar ik zou zeggen geniet ervan.
Hier hetzelfde hoor, heerlijk Edit: moet er wel bijzeggen dat de eerste 4/5 maanden een drama waren qua slapen overdag, dus hij lijkt het nu wel in te halen ofzo
Hier van 19-9 (maak ze dan wakker ) en ' sochtends van 10.30 -12.15 en smiddags van 15.30 -17 Dus de mijne slaapt ook veel
Geniet er lekker van! Mijn dochter is nu 19mnd en slaapt van 20:00 tot 8:00 en overdag van 13:00 tot 15:30-16:00. Hartstikke veel en ik vind het heeeeerlijk! Mijn zoontje van nu 4,5 maand slaapt zelfs minder