hALLOO Daar.. Ff eenvraagje.. hebben jullie ervaring met een fiets kar?en zo ja wat voor ervaring? dacht is misschien wel handig aangezien ik straks in oktober 2 kids heb met 2 jaar leeftijdsverschil.... Nou ik hoor hopelijk van jullie!
Handig is ie zeker, vinden wij . Vooral toen jongste zoon nog niet kon fietsen, hij heeft regelmatig samen met zijn kleine zusje in de kar gezeten.
Ja, wij hebben ook een fietskar. Die hangt achter mijn man zijn fiets, mountainbike. Echt ideaal, maar volgens mijn man voel je echt wel dat ie er aan hangt. Kan soms best zwaar fietsen zijn, als ie helemaal vol zit (kindje + (boodschappen)tas )
Hier ook een fietskar, ideaal! Eerst lekker fietsen en daarna wandelen en dan weer verder fietsen. Je voelt de aanhanger met een brug of verkeersdrempel oprijden echt wel inderdaad! Verder gaat het prima, wegrijden is ook iets zwaarder. Maar ik vind het goed te doen! Fijn is ook als het eens geen lekker weer is, je kinderen lekker beschut en droog/windvrij zitten. Hier vond dochter het altijd super gezellig met een vriendinnetje samen. En over een aantal maanden mag ze er weer in met brusje!
en zijn er dan nog bepaalde merken die het beste zijn? lichtste? en idd met die buggy is wel handig ja..al heb ik ook een dubbele buggy..maja idd voor korte stukjes en snel heen en weer