Ik heb vorig jaar je verhaal gelezen... Ik wil je heel veel sterkte wensen, want dat is inderdaad heel erg. Logisch die datums in je geheugen gegrift staan. Wat een dag met een gouden randje hoort te zijn werd voor jullie er een met een dikke zwarte rand. heel veel sterkte.
Jeetje meisje! Sterkte, ik zou niet weten wat ik hier op moet zeggen, buiten kijf staat dat dit ongelofelijk heftig is voor alle partijen.
ik herken je topic, ik wil je heel veel sterkte wensen! hoe gaat het nu met jou en je familie naar omstandigheden?
Jeetje wat heftig meid,veel sterkte!! Is er nog onderzoek naar gedaan waarom je zwager zo plotseling is overleden?
Ja mijn zusje wilde graag weten wat het is geweest. En "gelukkig" is dat uit de obductie gebleken wat het is geweest, hij had zo bleek een aangeboren hartafwijking. Iets wat hij nooit geweten of gemerkt heeft...heel eng vind ik dat ook dat houdt me weleens bezig maar probeer er zo realistisch mogelijk over na te denken al lukt dat niet altijd.
Uhm ja het gaat redelijk we proberen verder te gaan zo goed als dat gaat. We hebben goede weken en slechte weken zo gaat dat een beetje op en af eigenlijk. Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn en zo'n pijn deed. Zeker nu het weer op die data aangaat komt alles weer boven en beleef je alles weer opnieuw. Het voelt voor ons nog niet als 1 jaar geleden......De tijd zal het leren.