Hallo! Ik ben debk ik eigenlijk opzoek naar herkenning. Elke keer als onze dreumes uit logeren gaat (dot gebeurt zo 1 x in de maand dat mijn vriend en ik dan een avondje voor ons tweeën hebben) dan is ze de dagen daarna zo onrustig. Vooral in de nachten en ze is sagerijnig en hangerig. Ik denk toch een soort van heimwee gehad? Maar als ze bij mijn schoonmoeder is. Is er niets aan de hand. Zijn er meer kinders die dat hebben? En wat doen jullie? Gewoon nog wel uit logeren laten gaan of gewacht tot ze ouder waren?
Ligt er aan waar onze dochter is geweest. Bij schoonouders geen probleem. Ze heeft 1 keer bij iemand anders geslapen. En het was een drama. Doen we ook niet nog een keer. Gelukkig gaat ze haast nooit logeren. Nu ongeveer 4 keer gebeurd.
Hier heb ik dat ook. Eens in de paar maanden gaat ze een dagje bij opa logeren (hij woont een uurtje rijden bij ons vandaan) Als ze terug komt is ze ook onrustig soms wel af en toe driftig. Dat komt denk ik voornamelijk omdat ze daar verwend wordt bij opa, en daar alles mag.
Schijnt heel vaak zo te zijn. Bij een ander gaan de dingen toch anders en thuis zijn er de 'regels' van thuis weer.
Mijn dochter gaat niet zo vaak logeren, denk nu 4 keer geweest ofzo. Maar ik merkte daarna zeker wel onrust ja. Alsof ze de tijd met mij in wilde halen. Ze wilde dan ook weer bij ons in bed slapen. Is ook best gek voor zo'n kleintje, uit de vertrouwde omgeving en weg bij papa en mama. Daarom logeert mijn dochter alleen bij mijn ouders eigenlijk. Dus wellicht alleen maar bij je schoonmoeder laten logeren?