Me meisje word over 6 weken 1 jaar alweer. Pfff dat gaat snel. Maar iedereen vraagt al wat wil ze hebben? weet je nog wat leuks? Maar het is schandalig ik weet niks Haar zus is namelijk 3 jaar en heb alles bewaard van haar. Dus ze heeft al heel veel. Me vader geeft altijd een ''groot'' cadeau en ik weet niet wat ik vragen moet. Jullie nog leuke tips? heb zelf nog geen eens een cadeau alle tips zijn welkom
hey heb een geen meid dus ben daar niet thuis mee maar van vrienden of tante kado bonnen en dan van 1 winkel dat je iets groots kan kopen. iet s voor in tuin, fiets, keuken, poppen wagen, veel zal je dan wel hebben maar mis. iets aan vervanging toe of zo haha ik zit dalijk met 2 kerels en vind dat ook moeilijk succes en alvast proficiat
Loopfietsje? Schommel? Zandbak? Praktische dingen als kleding, slaapzakken, etc. kadobonnen, "dagje uit", een eigen stoeltje, tafeltje enz hebben wij voor ons zoontje gekocht!
Even zoekfuncie gebruiken; hier zijn echt heeeeel veel topics over; zelfs 1 een paar dagen geleden herinner ik me
Hier hetzelfde, maar dan met 2 jongens. De oudste had al 3 loopauto's (1 hele mooie en 2 van het stort), maar de jongste heeft nu toch zijn eigen schitterende nieuwe loopauto gekregen van mijn ouders. De oudste vond het namelijk vreselijk als de baby op zíjn loopauto ging zitten (ook al had ie er 3) en nu hoeven ze dus niet meer te vechten. Misschien is er bij jullie ook zoiets, of een duwkarretje of zo? Van ons heeft hij voor zichzelf een babylaptop gekregen en voor hun samen een duplo-bouwtafel. Kun je ook nog doen, iets groots voor hun samen (speeltentje, tunnel van Ikea, zandtafel) en een echt babyding voor de jongste zelf. Op die leeftijd maakt het toch niet zoveel uit en dan is iedereen blij, toch?
Je kunt online een fotoboek maken (ik vind die van het Kruidvat het mooiest/leukst) de foto's worden dan net als een 'echt' boek geprint. Zo heb je een hele mooie herinnering van het eerste jaar! 100 pagina's voor ongeveer 50 euro
Een speelbal die ook geluiden maakt? Of sowieso iets dat muziek maakt? (daar is die van mij dol op) Boekjes, blokken, een nieuwe knuffel.
Ik heb een tafeltje met stoeltjes gekregen. Hij speelt daar ook al echt mee. Loopkar/blokkenkar is ook superleuk
Schommel, regenlaarsjes met paraplu, rugzak/koffertje voor als ze gaat logeren, kleding of bonnen voor kledingwinkel, cadeaubon, dagje uit/dierentuin/zwemmen, knuffel, plastic serviesje, loopfietsje of blokkenkar, doos met blokken, vormenstoof..... te veel om op te noemen geloof ik!