wat baby 2 weken aandoen buiten met dit weer?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tico, Jun 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    hoi allemaal,
    2 weken geleden is onze prachtige dochter via een keizersnede geboren. Ik voel me weer wat beter dus willen we vandaag ff naar buiten. Wat trekken jullie een baby van 2 weken aan met dit weer? en wat in de kinderwagen? jasje? dekentje? ben er een beetje uit want de laatste keer was ruim 3 jaar geleden en toen sneeuwde het dus dat is toch heel anders. Dus wie helpt mij?

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Ik zou wel lange mouwen aantrekken.. en een mutsje op.. verder zou ik ook gewoon een dekentje in de wagen leggen.. als het nou echt te warm wordt kan die altijd nog eraf..

3. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,397
    0
    0
    Ik zou je kleintje persoonlijk gewoon lekker luchtig kleden. (Mits de temperatuur goed stabiel is). Misschien wel lange mouwtjes maar ik zou zelf geen mutsje op doen veel te warm zeker in de bak van de wandelwagen. Onze man werd geboren toen het warm was en hij had de 3e dag al lekker een shirtje aan op advies van de kraamhulp. Ze moeten hun warmte ook kwijt kunnen.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    zou idd wel iets met lange mouwen aan doen. Ook tegen het verbranden. Dekentje/ lakentje zou ik bij de hand houden maar in principe niet gebruiken. Vooral in de zon kan het behoorlijk warm worden. En in zo'n kinderwagen kan de temp ook wel oplopen. En ze moeten natuurlijk wel de warmte kwijt kunnen. Zweten doen die kleintjes nog niet

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik zou lekker romper korte mouw doen, luchtig broekje, gesn sokjes, geen mutsje. Ze zeggen, laagje meer dan jij, maar daar heb je een dekentje voor in je wagen. En een vestje mee nemen voor de zekerheid. Gewoon af en toe het nekje voelen en niet in de volle zon gaan zitten/ lopen. Gefeliciteerd nog trouwens!!

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Echt naar je kleintje kijken
    Hier eentje die het snel warm heeft, hij moest de eerste 2 weken in het ziekenhuis blijven en daar was het 26 graden binnen voor de premature babytjes, dylan had toen vaak alleen een romper aan

Het verschil is wel dat het buiten een beetje waait dus dat is toch een beetje anders maar in de wagenbak komt die wind niet zo

Je kan ook af en toe haar temperatuur meten dan weet je ook of ze het goed heeft

Gefeliciteerd

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

katoenen rompertje met lange mouwen, lang broekje er over en in een wikkeldeken (als je met de maxicosi gaat) en anders een luchtig katoenen dekentje in de wandelwagen. Geen mutsje op, ze moeten ook kunnen zweten ;)

8. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik zoueen romper met lange mouwen aandoen een nroekje en sokjes en lakentje meenemen...

Weet niet waar je woont maar hier is het minimaal 20 graden en in de On echt heeeel warm.. Dus een deken en mutsje zou ik echt niet doe ...
    In die wandelwagenbak komt amper wind.. En de warmte gaat daar lekker in broeien

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Als jou kindje zichzelf goed op tempratuur kan houden zou ik aanhouden wat je zelf aan doet.

Hier zou dat zijn een rompertje met korte mouwen, luchtig broekje en sokjes.
    Dekentje mee voor mocht het nodig zijn.

10. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    we zijn lekker buiten geweest en het ging goed! gewoon een shirt lange mouw en een broekje gedaan. Dekentje voor in de supermarkt en het ging goed ze voelde niet erg warm en zeker niet koud, dus was geslaagd bedankt voor de tips!

11. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Fijn dat het goed ging!! :D Lekker he even naar buiten ;)

Share This Page