Bijna 10 jaar getrouwd wat doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door cupcakes, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Mijn man en ik zijn bijna 10 jaar getrouwd. Op 10 oktober willen we hiervoor iets leuks gaan doen maar ik kom niet verder dan een beetje shoppen en een restaurant. Op zich lekker een keer zonder kinderen (we gaan bijna nooit zonder kinderen weg). Maar zou iets actievers of bijzonders ook erg leuk vinden. Wie heeft er nog een leuk idee?

We hebben alleen redelijk wat eisen..
    Oppas is er vanaf lunchtijd tot een uur of 10.
    We willen niet te lang reizen dus liefst Amersfoort of omgeving.
    Niet al te duur rond de 50 euro voor 2 personen.

Ben benieuwd! Alvast bedankt voor de moeite!

2. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Prive sauna afhuren?
    Of naar sauna met duo massage.

3. aimee83

aimee83 Niet meer actief

O is denk ik te duur.
    Hmm
    Boswandeling en daarna warme chocomel, lunch, wijntje.

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hmmm lastig. Uiteten is al duurder dan 50€ Voor 2 personen. Wij zijn samen minstens 60€ kwijt.
    Ik zie weinig mogelijkheden.
    Via de site van pluimen kan je misschien ideeën op doen ?

5. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Wij zijn gaan klimmen in Landgraaf, dat kostte 40 euro geloof ik en je bent er uuuuren mee zoet. Maar ja, Landgraaf is best een eind. Bootje huren is ook leuk, maar (net als klimmen) erg weersafhankelijk. Een vlindertuin en daarna uit eten? Naar de Veluwe? Een tentoonstelling bezoeken? High tea? Wij hebben een keer chocoladefondue gedaan, dat is ook erg leuk en lekker.

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik zou zeggen trek je portemonnee en regel een logeeradres of oppas aan huis ;)
    Hier 1 jaar getrouwd en 12 jaar samen en zijn op onze trouwdag naar een luxe hotel gegaan en hebben overnacht in een honeymoonsuite. Ultiem genot zo 24u met zn tweeën.
    Enorme kamer met een grote jacuzzi in het midden. We zijn erg actief bezig geweest :D
    Voorgenomen elk jaar op trouwdag te doen!

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bedankt voor jullie reacties! Die 50 euro was voor de activiteit, excl. eten dus. Ik wil sowieso wel uit eten. Maar zou graag ipv winkelen echt iets willen doen.

sauna houden we allebei niet van en ik heb hoogtevrees dus klimmen wordt het helaas ook niet :(

Veluwe is misschien wel leuk! Wel weersafhankelijk maar ik wilde altijd nog een keer naar de Veluwe, misschien ook wel relaxed zonder kinderen.

Overnachting wordt het niet, we hebben het aanbod wel gehad van de oppas maar geen behoefte aan.

Ik ga ook even kijken op de site van pluimen!

Zijn er nog meer ideeën?

8. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    Wij hebben dit weekend onze trouwdag en bij bestellen eerst afhaal sushi en gaan daarna naar de bioscoop. Vroege film dat wel.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Beeld en geluid museum in Hilversum?
    Ik zou me daar wel een poosje kunnen vermaken met mijn man. Paar jaar geleden kon je boven allerlei oude series terugkijken in hokjes. Kun je heerlijk zitten. Ik ga ervanuit dat dat nog steeds zo is.

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

Klimmen kun je op veel meer plekken, bv in Lage Vuursche (nabij Hilversum ).
    Heel leuk en in de omgeving kun je ook leuk wandelen en eten.

11. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dit : )
    Je bent niet elk jaar 10 jaar getrouwd.

We gaan elk jaar samen een dagje naar de Thermen, of een korte stedentrip.
    Dit jaar zijn we ook 10jaar getrouwd en gaan een lang weekend naar Rome.

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Gaan wandelen op 't strand? Of een subtropisch zwembad?
    Of als je 't echt actief zoekt ... samen gaan karten?

Hier volgende week zaterdag 10 jaar samen.

Afgelopen zomer onze droomtrip naar Venetië gedaan. 7 jaar geleden gezegd dat als we 10 jaar hadden dat we dan voor een weekend naar daar zouden gaan :).
    (Dat weekend werd overigens een reis van 14 dagen door heel Noord-Italië. Met als laatste stop dus Venetië.)

Ik wil volgende week ook nog iets doen. Sowieso gaan we al uit eten bij 't restaurantje waar we zijn gaan eten toen we 4 dagen samen waren :).

13. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bedankt voor het meedenken!

Buitenland zonder kinderen willen we niet nu ze nog klein zijn. En met kinderen kunnen we niet veroorloven.

Maar n.a.v. de tip voor de Veluwe hebben we een Twizy tour gevonden, dat lijkt ons wel leuk om te doen!

Had zitten kijken ook naar steppen/segway rijden maar de twizy lijkt me ook grappig en is ook in de natuur.

14. oxbow

oxbow Niet meer actief

Wij zijn samen een dagje naar artis geweest dat we 10 jaar getrouwd waren. Dit was ook 1 van onze weinige uitjes samen 9

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

Geniet er trouwens van.. Hoe lief ik mijn kinderen ook vind aas heerlijk een dagje samen weg

16. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Dagje openluchtmuseum in Arnhem
    High tea
    Karten
    Paintballen

Deel Deze Pagina