Wanneer in de wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hummel, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hoi meiden,

Hopelijk plaats ik deze in de goede rubriek, zo niet mijn excuses hiervoor.

Met ongeveer welke leeftijd gingen jullie kinderen van reiswieg over naar wandelwagen?
    Ik heb een Mutsy Urban rider kinderwagen, maar Indy past nu al haast niet meer in de reiswieg. Ik heb de buggy inzet al van zolder gehaald, maar ik vroeg mij dus af wanneer ik deze kan gaan gebruiken.
    Ik kan hem overigens wel in een ligstand zetten, want hij is verstelbaar van zowel de voeten als het hoofdeinde.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Liefs Hummel.

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Zo laat mogelijk ivm de rug. Je moet natuurlijk wat als ze er echt niet meer inpast, maar zolang het nog gaat laten liggen.
    Ze maken die kinderwagenbakken echt klein tegenwoordig. Je hoort zoveel verhalen van kids die heel vroeg er al niet meer inpassen. Eigenlijk heel fout.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

In de ligstand kan je 'm prima gebruiken.

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik zouu zo lang mogelijk wachten! De buggy is toch weer een stuk breder en ookal kan hij in ligstand, de kans is groot dat jullie kleintje gaat schuiven en scheef gaat liggen met het ruggetje. Ze raden het in ieder gevalk sterk af voor de 6 maanden en pas rechtop als de kleine goed kan zitten.

Hetis natuurlijk reuze leuk de buggyziting te gaan gebruiken maar hier kun je nog lang genoeg van genieten dus ik zou haar nog even in de wagenbak laten liggen

Onze meid is 1 dag ouder en moet er eerlijk gezegd nog niet aan dneken hoor. Ze past hier nog wel in de bak gelukkig maar dan is het baby er ech tvanaf en dat wil ik nog niet ;)

5. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik vind het ook erg jammer dat ze al bijna niet meer in de reiswieg past. Die bakken zijn zo enorm klein en smal.
    Ze ligt nu met de voeten tegen de onderkant en reikt al bijna met het hoofdje tegen de bovenkant.
    Als ik het van tevoren had geweten, dat had ik een andere kinderwagen gekocht en beter gelet op de grote van de bak. Het is gewoon jammer dat ze er zo snel niet meer in passen. Ik laat haar er wel zo lang mogelijk in liggen.

Er zullen waarschijnlijk ook wel meer mensen zijn met dit probleem, vandaar dat ik dit topic opende.

Liefs Hummel.

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse paste nog tot 8 maand in de kinderwagenbak. Intussen vond hij het soms ook wel leuk om te zitten, dan zette ik hem rechtop tegen de achterwand, zodat hij kon kijken. Maar hij kon er nog zo lekker in slapen.
    Nu niet meer.

7. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    mijn zoontje gaat er al in sinds vorige week .

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik heb de kinderwagen gister omgezet en mijn zoontje is net 5 maanden geweest. Ik heb de Bugaboo Cameleon en die kan gewoon in ligstand, alleen liggen zijn voetjes wel omhoog!
    Kan dit veel kwaad? Of is het net zoals bij de maxicosi gewoon niet te lang in laten zitten?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn zoontje vond de wiegbak helemaal niks en hij werd ook al snel krap dus ik heb 'm met 3 maanden al omgebouwd zodat hij wat kon zien. Gewoon in de ligstand kon wat mij betreft prima!

10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier met 4.5 maand. de bak werd te krap en mijn uk te lang :D
    ik had de wandelwagen in ligstand en een dikke handdoek eronder. ook ging ik de eerste tijd niet te ver wandelen, ivm het ruggetje.

groetjes, Miranda

11. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    de kleine van mij is nu 7maanden en zit in de wandelwagen

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier ook nog de kinderwagen.
    maar bij mijn vorige zijn we ook met ruim 4 maanden overgestapt. en dat kon prima volgens het cb, als het maar plat kon, en een goede stevige leuning had, dan is er niets aan de hand

Deel Deze Pagina