Hai allemaal, Vroeg me het volgende af: Wij willen heel graag af en toe wat meer vrijheid als het gaat om op bezoek gaan bij mensen met ons meisje van 6 maanden. Maar meestal kunnen we niet lang blijven omdat onze vrienden geen bedje voor haar hebben. Aangezien we haar graag ook bij anderen te slapen willen kunnen leggen en dan liefst ook steeds in hetzelfde bedje (dan slaapt ze op den duur makkelijker bij anderen, aangezien ze dan aan het bedje gewend raakt) vroegen we ons af of er zeer compacte reisbedjes bestaan die heel licht zijn en binnen een paar seconden op te zetten (aangezien het ook gaat om de dutjes overdag, dus niet alleen voor echte logeerpartijen). Iemand goede ervaringen of tips?
Gewoon een campingbedje. Is makkelijk mee te nemen en staat binnen 10 tellen (na een paar x oefenen.)
Wij hebben zo'n soort 'tentje'. Ideaal, lichtgewicht en binnen 1 sec staat het. Ben alleen de naam even kwijt... Deryan! Dat is het merk.
Bij gebrek aan een bedje hebben we gisterenavond twee stoelen tegen elkaar gezet met als matrasje twee tuinmeubelkussens erop. Wel lag ze bij ons naast de tafel. Ging perfect.
Hoi, wij hebben ook de deryan travel-cot gekocht, omdat dat gesleep met het campingbedje me ook een beetje te zwaar was... En het neemt zoveel ruimte in de auto in, dan past de kinderwagen niet meer De deryan weegt iets van een kilo ofzo en zit in een handig tasje wat je zo over je schouder hangt. Ik heb er een extra matrasje bijgekocht, zodat Thirza wel fatsoenlijk kan liggen. Was in de aanbieding bij Van Asten in Tilburg, was nu in totaal 50 euro kwijt. Ideaal ding dus, want je klapt hem zo uit...
wij nemen dan gewoon het camping bedje mee of als hij zij er nog in past in de bak van de wandelwagen liefs
Tess past nog in de bak van de kinderwagen dus die nemen we mee, maar het campingbedje gaan we straks gebruiken.
Hier ook een deryan travelcot. We zetten hem meestal op een bed omdat er niet zo'n dik matrasje bij zit. Ideaal ding inderdaad.
Campingbedje of zo'n Deryan. Allebei prima, wat je maar het prettigst vind. En voor het geld hoef je het ook niet te laten. Jesse slaapt ook soms bij een kennis als wij eens weg moeten en hij niet mee kan. Niet echt heel regelmatig trouwens. Maar wij doen hem elke week één middagdutje in het campingbedje, gewoon thuis, op de logeerkamer. Dan blijft hij het bedje kennen, bevalt reuze goed. Als hij dan bij een oppas thuis is, dan kent hij z'n eigen bedje gewoon.
Goh, hebben jullie een grote kinderwagenbak of een klein meisje? Ons meissie is echt niet groot, maar ze begint toch echt uit de kinderwagenbak en haar wiegje te groeien! Vandaar dat ik dit topic met belangstelling heb gelezen. Wij nemen nu altijd de kinderwagenbak mee, maar ik ben bang dat dat niet lang meer gaat
Een klein meisje Het word wel krapper hoor maar het past nog wel, ze kan er nog heerlijk in slapen. Ook makkelijk met dit weer, leg gewoon de kinderwagenbak in de tuin en dan kan madametje heerlijk in de buitenlucht slapen. Ze is nu sinds een week of 3 uit het wiegje, niet omdat ze er niet meer in past maar omdat ze druk aan het draaien is en probeert te zitten..dat vond ik wel een beetje eng in een wiegje.
Ha meiden, Dank voor de vele reacties. Kennelijk dus toch de moeite waard om zo'n babytent te kopen. Goed idee ook om het op een bed op te zetten, zodat je geen extra matrasje hoeft te kopen! Iemand nog tips waar 'ie in de aanbieding is? Liefs
@ de Deryan-gebruiksters: kan ik ook meteen de travel cot voor peuters aanschaffen? Want anders kan ik deze over een jaar weer 'wegdoen' om een grotere te kopen en das ook zonde natuurlijk...
is een gewone reiswieg geen idee of is dat te klein wij hebben een reiswieg gekocht dat is gewoon een soort tas en als je hem uitklapt een bedje mijn dochter is 8,5 maand en kan er nog in hoor! misschien eens op marktplaats kijken zodat je weet wat ik bedoel