hallo dames, IK kom even met een rare vraag nu waarschijnlijk. En nu weet ik ook wel dat het opgeblazen buikje nog geen echte zwangerschapsbuik is of beter gezegd was...want sinds vanmorgen zijn mijn darmen ineens weer normaal?? aan de ene kant heel fijn natuurlijk want ik had er alleen maar last van maar aan de andere kant vind ik het een beetje eng ineens....hadden jullie dit ook??? bij me vorige zwangerschappen had ik dat opgeblazen gevoel eigenlijk helemaal niet en je begon pas echt wat te zien bij 14 weken...
Ja hoor, dat is heel normaal! Ik heb het ook bij al mijn zwangerschappen gehad. Vanaf 6 weken opgezette buik en dan vanaf 10 weken weer normaal plat.
Ik had dat ook. Opgezette darmen die idd rond 10/11 weken weer wat opknapten, en dan vanaf een week of 15 echt meer het kleine zwangere buikje! Denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken!
hahhaha heel fijn om te lezen ik schrok vanmorgen gewoon haha ik denk huh??? ik had bij me vorige 3 kids geen kwalen namelijk helemaal niks...ook niet misselijk enige wat me opviel al voor nod toen enorm veel witte afscheiding dat bleef zo beetje heel de zwangerschap wel komend en gaand aanwezig en dat heb ik dit keer juist weer niet. zo zie je maar dat elke zwangerschap weer anders is ook he hihi. Mijn probleem is gewoon mijn eigen domme onzekerheid...paar keer miskramen gehad (allemaal voor de 6e week op 1x na dat was met bijna 9 weken) vind dat eerste trimaster altijd maar een beetje eng op de een of andere manier maar dat zullen er wel meer hebben) heb aanstaande dinsdag weer een echo en hopelijk een goede echo weer.
Is inderdaad heel normaal hoor! Nu heb ik ook nog wel eens dat mijn buik soms veel groter lijkt en de volgende dag weer tot een klein groeiend buikje is geslonken. Die darmen ook
Volkomen normaal! Bij bij verdween mijn darmenbuikje rond 11 weken en werd ik juist wat slanker (mede door stoppen utrogestan denk ik ook). Maar: Vanaf week 13/14 begint het een beetje te komen. 's ochtends is mijn buik plat en zitten mijn broeken prima. Maar na de lunch / diner: poeee, dan moet ik echt mijn knoop los doen! Heb vandaag voor het eerst een positiebroek gekocht. Ik ga hem nog niet aan doen (lekker koppig ) maar ohh wat zit -ie lekker haha! Vooral met een lange werkdag is dat fijn! Ben bijna 15 weken nu!Bewaren
ow hhihihi ja ik had bij me vorige 3 zwangerschappen eigenlijk helemaal geen buiken de eerste weken...bij mijn oudste dachten ze met 41 weken dat ik 4 maanden zwanger was....daarbij had ik dus echt geen buik ook vrij weinig aangekomen trouwens beeb woog toch 3310 gram maar ik had niet echt veel vruchtwater van hem. bij mijn 2e had ik in het begin geen buik en na week 14 ging de buik ineens mega snel...uiteindelijk een flinke toet met 38,4 spoedinleiding wegens pre eclampsie en een klein beebje...2240 gram. jongste hetzelfde eigenlijk kreeg ook ineens na 14 weken idd snel een buik die heel snel groeide maar hij woog toch ook maar 2630 gram (weer bloeddrukproblemen).