In 2012 heb ik een keizersnede gehad. Nu ben ik zo'n 6 weken zwanger en begin ik een beetje branderige pijntjes te voelen in m'n buik. Voor m'n gevoel is dat het litteken in m'n baarmoeder, want het zit heel laag. Het litteken op m'n buik doet (nog?) geen pijn, maar m'n buik is natuurlijk ook nog niet dikker. Kan dit kloppen?
Hier ook in 2012 een keizersnede gehad, maar heb geen last van het litteken op wat jeuk na. Geen idee of het dus wel kan.... Hopelijk heb je snel meer reacties!
Dit heb ik ook gehad bij mijn tweede zwangerschap dat komt omdat je baarmoeder groeit en er dus spanning op je litteken aan de binnenkant komt te staan, kan verder geen kwaad is mij verteld toen, Hoe verder ik kwam in de zwangerschap hoe minder last ik ervan kreeg, Liefs
Dat is heel fijn om te horen! Natuurlijk hoopte ik ook dat dit het zou zijn, maar er gaat dan toch even door je hoofd dat je een iets verhoogde kans hebt dat de placenta of het vruchtje het litteken ingroeid.
Niet gelijk bang zijn voor enge dingen hoor meid! Ik snap het wel, maar ze houden je heel goed in de gaten in het ziekenhuis tijdens de controle's, ik heb elke controle een echo gehad, maar maak je niet teveel zorgen,en je kunt het bij je volgende controle even navragen,of even bellen als je je teveel zorgen maakt over de pijn aan je litteken vanbinnen! Liefs taart.
Heb helaas al best vaak meegemaakt dat dingen die "bijna nooit voorkomen" toch aan de hand waren bij ons. Dus daarom denk ik vaak overal aan. Maar maak me geen grote zorgen hoor, het is een pijntje dat komt en gaat. Vanochtend was het even, nu is het weg. Dus groeipijn lijkt het meest logische. Ik heb volgende week afspraak met de gyn dus zal het dan even vragen.