wowwwwwwwwww meis!! wat goed!!! super!! gefeliciteerd! wat ontzettend goed zeg!! ohhh ik ben zo blij voor je!! we lopen gelijk op zo zeg! Gefeliciteerd!!!!! dikke knuffffff
uhu, had het echt niet meer gedacht.. kan het precies nog niet goed geloven ze... Moet ik nu maandag eerst ha bellen of direcht gyneacoloog?(sorry voor eventuele spelfouten in dit woord) berretje, wel leuk he dat we zo samen lopen!
Waarom gynaecoloog? waarom niet de verloskundige Je kunt wel je HA bellen dat je zwanger bent, dan zetten hun dat in je dossier zodat je geen gekke medicijnen krijgt straks tijdens je zwangerschap
wel leuk!?? hahahah geweldig toch Echt super meis ben zoooo blij voor je!! geniet er mar lekker van meis! dikke knuffffff
voor allen merci, ben blij dat ik eens gefeliciteerd hoor, want tot nu toe heb ik dat alleen nog maar van de ha gehoord.. We wachten nog met het te vertellen, al kan ik niet meer wachten om het iedereen te vertellen!! Heb net gebeld voor afspraak bij verloskundige en kan pas 22 april!! das nog een maand!! zo lang kan ik niet meer wachten om te vertellen hoor!!