Dag dames! Deze week zijn pampers mega pakken baby-dry flink in de aanbieding bij albert heijn. Van 17,99 voor 11,99 en je kan ook nog airmiles verzilveren en dan betaal je 8,99. Ik dacht ik meld het even, wie weet heeft iemand er wat aan .
Trouwens ik kon met mijn persoonlijke bonuskaart active fit luiers kopen met 50% korting dus heb 5 per pak betaald, echt super. Ze hebben trouwens ook nieuwe designs, ook leuk
Maar dat is zeker een persoonlijke aanbieding? Ik heb zojuist 4 pakken gehaald, scheelt echt enorm. Ik denk dat als ze van de week nog hebben dat ik weer 4 pakken bij haal. Ik ben echt hamsteraar wat luiers betreft
Je kan ook bij wehkamp de LENTE korting combineren met je LIHL bonnen...das toch 20 euro korting op een maandpakket
Ik haal normaal altijd bij de Etos de twee maxipakken voor 33 euro, met dan nog 5 euro korting van babyzegels vaak. Ook fijn geprijsd Maar morgen maar even naar AH
Ik heb net ook 3 pakken actif fit gehaald. Had nog een LIHL bon en nog wat gespaarde airmiles dus had nu 3 pakken voor 16 euro, toch leuk (52 luiers per pak, maat 4)
Bij maat 5 is de AH echt stuk goedkoper. 9 voor 56. Bij Bol.com 35 voor 144. AH 16 cent en bij Bol 24 cent...
Nou ik heb het berekend en bij AH zijn ze toch goedkoper. Bij bol.com 174 stuks voor 34,99 en bij AH had ik 4 pakken á 60 stuks = 240 stuks in totaal voor 35,96.