Is het noodzakelijk dat kinderen eerst pap gaan eten? Bij ons gaat dat er namelijk absoluut niet in. Ik blijf het aanbieden (rijstebloempap),zowel in de fles als met de lepel. Maar ze wil het echt niet. Ze raakt er helemaal gefrustreerd van lijkt wel
heb je al andere pap geprobeerd ? misschien vind ze de rijstebloem niet lekker ? Anders nog n paar daagjes wachten ?
Nee hoor, pap is helemaal geen must! En rijstebloem al helemaal niet, daar zitten zo goed als geen voedingsstoffen in, is enkel maagvulling.
nee hoor je kan ook een broodkorst aanbieden nu en straks kleine stukjes brood gaan geven. Kinderen hoeven helemaal geen pap maar het mag wel. Ik heb een pap monstertje die al gaat trappelen van plezier als hij de fles ziet haha
Hoeft echt niet, en zeker niet op die leeftijd. Ik zou lekker wachten en met 2 weken kijken of ze een broodkorstje lekker vindt. Zo niet, dan kun je ook een ander soort pap proberen, iets wat ze vanaf 7 maanden mogen (granenpap ofzo)!
Ok bedankt voor de reacties. Dan stop ik er maar even mee. Misschien dat ze over een week of 2 een broodkorst wel wil.
Hier nooit gehad. Heb biobim wel eens geprobeerd maar was geen succes. Hier vanaf 6 maanden een broodkorst en vanaf 7 maanden een boterham en rond 8 maanden ook als ontbijt.
Hier hebben beide kids nooit pap gegeten, zie het nu er niet zo van in. Lekker over een paar weken een broodkorstje geven.
Rijstebloem was ook hier geen succes. Met 7 maanden ben ik wel fijne granenpap gaan geven 's ochtends uit de fles want uit een bordje blieft mevrouw niet. Inmiddels krijgt ze 's ochtends gewoon een boterham ipv papfles.. (granen)pap is volgens mij bedoeld om kindjes te laten wennen aan vezels en granen maarja je kunt dan net zo goed een boterham geven..
Hier ook geen pap maar meteen brood. Wel de gratis pyamapapjes gegeven maar ze vond er niets aan. Inmiddels lust ze wel eens brinta op zaterdagochtend bijv, wel handig. Maar verder brood hoor!