pap drama

Discussie in 'Voeding' gestart door Jenala, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Is het noodzakelijk dat kinderen eerst pap gaan eten? Bij ons gaat dat er namelijk absoluut niet in. Ik blijf het aanbieden (rijstebloempap),zowel in de fles als met de lepel. Maar ze wil het echt niet. Ze raakt er helemaal gefrustreerd van lijkt wel:(

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    heb je al andere pap geprobeerd ? misschien vind ze de rijstebloem niet lekker ?
    Anders nog n paar daagjes wachten ?

3. adi

adi Niet meer actief

Nee hoor, pap is helemaal geen must!

En rijstebloem al helemaal niet, daar zitten zo goed als geen voedingsstoffen in, is enkel maagvulling.

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    nee hoor je kan ook een broodkorst aanbieden nu en straks kleine stukjes brood gaan geven. Kinderen hoeven helemaal geen pap maar het mag wel. Ik heb een pap monstertje die al gaat trappelen van plezier als hij de fles ziet haha

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hoeft echt niet, en zeker niet op die leeftijd. Ik zou lekker wachten en met 2 weken kijken of ze een broodkorstje lekker vindt. Zo niet, dan kun je ook een ander soort pap proberen, iets wat ze vanaf 7 maanden mogen (granenpap ofzo)!

6. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ok bedankt voor de reacties.
    Dan stop ik er maar even mee. Misschien dat ze over een week of 2 een broodkorst wel wil.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nooit gehad. Heb biobim wel eens geprobeerd maar was geen succes. Hier vanaf 6 maanden een broodkorst en vanaf 7 maanden een boterham en rond 8 maanden ook als ontbijt.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.430
    36.317
    113
    Hier hebben beide kids nooit pap gegeten, zie het nu er niet zo van in. Lekker over een paar weken een broodkorstje geven.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rijstebloem was ook hier geen succes. Met 7 maanden ben ik wel fijne granenpap gaan geven 's ochtends uit de fles want uit een bordje blieft mevrouw niet.

Inmiddels krijgt ze 's ochtends gewoon een boterham ipv papfles.. (granen)pap is volgens mij bedoeld om kindjes te laten wennen aan vezels en granen maarja je kunt dan net zo goed een boterham geven..

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier ook geen pap maar meteen brood. Wel de gratis pyamapapjes gegeven maar ze vond er niets aan.
    Inmiddels lust ze wel eens brinta op zaterdagochtend bijv, wel handig. Maar verder brood hoor!

Deel Deze Pagina