Bijna 11 weken en nog steeds moe moe moe

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zoe2008, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben vandaag 10 weken en 6 dagen zwanger en alles gaat eigenlijk best goed. Was heel misselijk maar met op tijd kleine beetjes eten is dat inmiddels goed onder controle te houden..

Wat ik me afvroeg is of er nog meer zwangeren zijn die ook veel last hebben van moeheid? Wat zijn jullie ervaringen en wordt het echt beter na verloop van tijd?

Ik ben nu echt zo sloom en niet vooruit te branden.. Normaal gesproken ga ik er graag op uit... winkelen, uit eten , bioscoop bezoeken e.d... Ben nu al bijna 10 weken de deur niet uit geweest.... (wel beter voor de portemonnee!)
    Wanneer ik werk is het in de ochtend goed uit te houden, maar na de middag kak ik echt in.... (concentreren is dan moeilijk). Alleen wanneer ik thuis kom dan kan ik eigenlijk meteen mijn bed wel in.. en ook in het weekend is het best lastig om wakker te blijven. Op mijn werk geef ik er niet aan toe en thuis wel...

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Bedankt alvast!

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Heb er niet echt veel last van gehad in het begin.
    Ging eigenlijk wel gewoon z'n gangetje.

Nu ben je erg moe, maar let maar eens op als je veel verder bent, en met de laatste loodjes bezig bent ;)
    Toen had ik er wel erge last van.

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Bij mijn zwangerschap was ik de eerste weken ook erg moe en dat werd alleen maar erger :confused:

Gelukkig is niet elke zwangerschap hetzelfde.
    Bij veel zwangeren nemen de klachten na 12 weken weer af.

4. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    mmmmmmmmmmm.. misschien niet zo'n goed idee.. deze vraag plaatsen.. Zijn er ook opbeurende reacties?

:p

5. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben nu ruim 12 weken ver en ben nog steeds vreselijk moe. Ik kijk uit naar de tijd dat ik weer lekker veel energie heb.

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Bij mij werd dat na 16 a 18 weken zwangerschap beter, dan voel je je beter dan ooit!
    Dan komen de beste weken van je zwangerschap, je gaat je kindje voelen, de echos worden leuker, denk daar maar aan als je je niet lekker voelt...

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik was tot de 16e week nog dood en doodmoe, nu ook weer steeds meer. Maar vooral lichamelijk.

8. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Hmm ik slaap meer dan dat ik wakker ben...
    dit is onze 3e kindje en is altijd eigenlijk wel zo gegaan. je lichaam zal het wel nodig hebben dat je zo moe bent. ik word er echt misselijk van, van al dat liggen...maar mijn lichaam heeft het gewoon nodig. een glaasje melk doet bij mij wonderen trouwens.

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ben de laatste dagen ook erg snel moe.. en moet de test nog afwachten :rolleyes:

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ik heb er tot ongeveer 18 wkn ook veel last van gehad...iedereen vertelde me dat het na 12/13 wkn beter zou worden..ooo wat keek ik daar naar uit...helaas duurde het langer. Zoals hier boven al wordt geschreven, na mijn 18e week kreeg ik mijn energie weer terug, voelde de beeb bewegen. Nu heb ik weer een dipje, gelukkig niet zo heftig als de eerste weken. Ik hoop voor jou dat het snel omslaat en je nog meer kan gaan genieten van het wondertje wat in je groeit!

11. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    bedankt voor de reacties dus dusver!

Wilde trouwens helemaal niet negatief overkomen o.i.d., ben juist hardstikke dankbaar voor het kleine wondertje dat in me groeit!

Had alleen niet verwacht dat het zo'n groot effect op je gesteldheid zou hebben! Horen dat het er toch echt bij hoort geeft al veel steun! En maar aftellen tot week 15-18!

12. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    vanaf een week of 18 ging ik me wat beter voelen qua vermoeidheid...nu heb ik soms dagen van extreme vermoeidheid...maar niet meer elke dag

13. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    Lastig is het he? Ik ben ook zo MOE! Zeker na werkdagen stort ik effe in op de bank, haha... Voetjes omhoog en lekker een suffe serie kijken!
    Ik slaap wel als een trein trouwens! Jij ook?

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik voel me sinds week 16 ongeveer veel minder moe. Slaap ook een stuk beter sindsdien.

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Bij mij werd het pas rond 14 weken beter. en nu ben ik ook af en toe nog heel moe hoor. Hoort erbij ;)

16. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    @ Margarita: ik slaap inderdaad als een trein! wanneer ik echt xou willen kan ik de hele dag slapen! Heerlijk!
    Verhaal van instorten na het werk is heel bekend, heb ik ook last van!

Deel Deze Pagina