bijna 11 weken oud en nog steeds krampjes??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petra2278, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi hoi,
    ben ik weer...mijn arme ventje heeft vandaag een echte bad-day! het ging juist zo goed de afgelopen de 2 weken, hij viel snel in slaap zonder lang huilen, sliep dan zelfs op de dag ook redelijk vast alleen 's ochtends had hij vaak nog een uurtje van hazeslaapjes, maar dat ging prima want na dat uur plakte hij er vaak nog een uur vaste slaap aan vast.

4 weken geleden begonnen met jbp en losec en dus sinds 2 weken gaat het naar ons gevoel dus echt veel beter.........maar vandaag lijken we weer helemaal terug bij af.

Het begon vanacht al na de nachtvoeding: duurde minstens een half uur voordat hij weer sliep en t was meer dan alleen jammeren om in slaap te komen....

vanochtend: alles was prima, lekker geknuffeld etc...ik leg hem op bed...alles nog goed...ik baker hem in: huilen, hard huilen. Zo anders dan dat het de afgelopen 2 weken ging:(
    toen hij eindelijk sliep, werd hij na 45 min alweer wakker en kon de slaap niet meer vatten. Weer lang huilen...getroost en in de kinderwagenbak heeft hij uiteindelijk nog 45 min kunnen slapen.

vanmiddag: weer een gezellig flesje en spelen, maar weer naar bed gaan is weer drama. Heeft minstens 15 min gehuild om de slaap te kunnen vatten. Na 45min werd hij wakker, weer lang en intens huilen...gelukkig viel hij met 10 min weer in slaap maar dat huilen is niet normaal. (mijn gevoel zij dat ik hem een kwartiertje de tijd moest geven...goed aan gedaan dus, want als ik me te snel laat zien gaat hij vaak nog harder huilen)

De afgelopen 2 weken was het gewoon even kort jengelen en daarna sliep hij weer verder....en s'middags kon hij zelfs een blok van 3 uur slapen zonder hem tussendoor te horen!!

maar goed, volgens mij waren het vandaag dus echt krampjes...liet veel scheetjes en kronkelde helemaal zeg maar in de kinderwagenbak..maar t kan ook het gevecht tegen de slaap zijn....heel zielig.

welk kindje heeft ook nog steeds last van krampjes nu ze bijna 3 maanden zijn?

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Klinkt als sprongetje....

3. christina

christina Niet meer actief

ga n snaar de osteopaat.

4. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    sprongetje heb ik ook gedacht, maar hij is a.s. zaterdag pas 11 weken oud en de 8 weken sprong heeft hij al doorstaan;)

osteopaat zijn we al 2x geweest...de 1e keer voelde hij wel wat spanning in zijn nekje / bekken en middenrif maar dit was al niet ernstig ofzo. de 2e keer voelde hij niets meer, hij vond dat ons kleintje echt lekker in zijn vel zat...voelde goed aan zeg maar...

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Bij 12 weken is er een sprong die al daarvoor kan beginnen hoor! Dus bij 11 weken is dat helemaal niet zo gek gedacht.... Hier beginnen ze ook altijd eerder. 12 weken sprong begon bij 10,5 week en de 19 weken sprong begon bij 14 weken en nu de 6 maanden sprong begint al voor de 5 maanden (22 weken).

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn zoontje heeft ook nog krampen. afgelopen vrijdag huilde hij 16 uur achter elkaar terwijl hij normaal heel rustig is. we zijn in het zkh belandt en hebben daar lactulose gekregen, nu gaat het iets beter.

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    bij ons ging het ook de laatste tijd echt super maar sinds kort weer hevige krampen dus ben weer gestart met infacol en dit werkt weer super..
    Hij is nu rustig na zijn fles en als hij slaapt wordt hij ook niet meer wakker van zijn windjes e.d.

Maar het kan idd ook het sprongetje weer zijn bij je kleintje...

8. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Bij ons precies hetzelfde verhaal en ik denk dat het hier een sprongetje is. Mijn dochtertje is nu 11 weken en is er dus ook iets vroeger mee. Wij twijfelen ook ieder keer weer of het nu krampjes zijn of niet. In het boek oei ik groei staat ook dat veel moeders het sprongetje verwarren met krampjes, dat is bij ons in ieder geval wel zo denk ik. Kan je zoontje ook ineens andere dingen dan een paar dagen terug? Daar kun je vaak aan zien dat er een sprongetje is (geweest).

Deel Deze Pagina