Hoi allen, morgen moeten we weer naar het cb en krijgt hij weer prikjes. nu vroeg ik mij af. hebben ze van die prik die ze met 1 jaar krijgen veel last? meestal krijgt hij sochtends zijn prikjes en heeft hij door de dag voldoende beweging zodat het niet stijf word zeg maar. maar nu krijgt hij zijn prik om half 8 savonds... zal hij hier veel last van gaan hebben?? Groetjes, Sharon
het is natuurlijk altijd afwachten, maar misschien is het juist wel een voordeel dat hij daarna gelijk gaat slapen en de volgende dag alles oke is.
daar hoop ik dus op! maar ik ben bang dat hij er veel last van krijgt en heel zijn nachtrust (en de mijne) om zeep is
Als hij veel last krijgt, dan kun je altijd nog een zetpilletje geven. Dat was hier wat de huisarts zei: Koorts is helemaal niet erg! Tot 40 graden aan toe, je hoeft géén paracetamol te geven, laat het lichaam zijn werk doen. Je hoeft pas een zetpil te geven als: 1. Je kindje echt pijn heeft of 2. Je kindje door de klachten niet kan slapen. Ik vind een goede nachtrust zo belangrijk en de intentingen KUNNEN er voor zorgen dat je kindje gewoon last heeft, en dan mag een zetpil best. Nu alleen maar hopen dat-ie dan ook werkt op dat moment. Meestal wel hier als het echt nodig is, maar heel soms ook niet en dat is dan wel erg vervelend, voor allemaal.