ik heb sinds vanmorgen enorme buikpijn. Eerst was herinnering mijn buik en dan een soort spierpijn dus denk dat dat bandenpijn is of groeien van de baarmoeder. Maar nu heb ik andere pijn, meer bovenin maar kan niet goed aangeven hoe dat voelt. Ze zeggen toch dat een blaasontsteking anders aanvoelt tijdens een zwangerschap? Want anders zal ik eens een plasje inleveren bij de huisarts. In ieder geval ben ik er niet gerust op, al zal het er wel bijhoren.
hier ook gehad vreselijke buikpijn boven alsof ik weeen had ( bandenpijn had ik ook ) dus pijn zat door me hele buik. Achteraf bleken het mn darmen te zijn die hun plekje zochten en geiriteerd werden Maar ik zou toch even de vk bellen en plasje inleveren bij ha
Nee heb niet gebeld. Wil niet nu al een zeikerd zijn, haha. Inmiddels is de buikpijn we iets minder geworden. Ik kijk het wel even aan..
En dan die stomme huisarts die een hele ochtend niet te bereiken is. (Heb Moet straks weg en nu ligt de kleine man in bed dus kan niks. Probeer om 13.00u nog een keer te bellen of ik urine kan inleveren voor test op blaasontsteking. Of zal dat met ochtend urine moeten?
Dat kan met elke urine. Zou toch ook even met de vk bellen. Daar zijn ze voor. En dan ben je hopelijk gerustgesteld. Je bent echt geen zeikerd hoor!
Hier moet het altijd voor 10u ‘s ochtends. Met ochtend urine. Hopelijk kan het voor jou wel gewoon de hele dag.