Koemelkallergie?

Discussie in 'Voeding' gestart door Carmiggel, 10 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmiggel

Carmiggel Actief lid

5 nov 2014
    116
    7
    18
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is 4 maanden oud. Tot 3 maanden fles en borst gecombineerd (altijd meer fles dan borst gekregen)
    Bij stoppen borstvoeding en over op totaal flesvoeding zeer onrustig meisje, krampjes, veel windjes laten en eczeem.
    In overkeg met consultatiebureau over gegaan op hyposllergene voeding en direct verbetering! 2,5 week een zeer tevreden en rustig meisje zonder eczeem gehad.
    Echter wordt ze nu weer onrustiger eb vlamt de eczeem weer op (hele armen onder en knieholtes)
    Overleg gehad met consultatiebureau en die vinden de onrust te mild, bij koemelkallergie zou ze veel onrustiger moeten zijn, dus gewoon zo doorgaan.
    Zal ik toch zelf pep voeding proberen?? Ik vind die onrust en eczeem zo zielig voor mijn meisje....

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ha voeding nadat ze al gewone voeding gekregen heeft, heeft absoluut geen zin bij een vermoeden van kma. Dat ze daar goed op reageerde, heeft dan vermoedelijk meer te maken met het feit dat HA beter verteerbaar is.

Maar je kán natuurlijk altijd dieetvoeding proberen.

3. Mommyplus

Mommyplus Actief lid

22 jul 2014
    358
    0
    16
    Wat een onzin dat een baby altijd onrustig moet zijn bij koemelkallergie. Er zijn talloze symptomen die kunnen wijzen op KMA. Hoeft niet altijd zo te zijn dus zeg nadrukkelijk kunnen wijzen op... Mijn pleegkind had ontstoken ogen en een onrustige huid. Overgegaan op allergy care van hero en alle problemen waren over.
    KA beweert nu nog steeds dat het toeval is. Ja duhhu. Kan zijn ongelijk gewoon niet toegeven.

Als ik jou was zou ik het gewoon proberen om van HA over te gaan naar pep of allergy care. Het is het proberen waard.
    Het is alleen wel kostbaar als je het zelf moet betalen. Je kan kijken of er op MP wat wordt aangeboden.

4. Carmiggel

Carmiggel Actief lid

5 nov 2014
    116
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen...

Deel Deze Pagina