Ik werd vannacht wakker mer giga buikpijn.. Ik dacht dat ik naar de wc moest want zon soort buikpijn was het.. Maar nee ik moest niet naar de wc... Uiteindelijk ben ik weer ik slaap gevallen en heb ik een nare droom over een miskraam gehad.. Blegh ik voel me echt niet prettig nu 😞 ik ben 5 weken zwanger
Ik heb dat in het begin rond die termijn ook gehad. En als ik het hier zo lees veel meer dames. Rond die termijn heb je vaker heftige steken omdat alles een beetje moet ''wennen'' wat ook resulteert in buikpijn. Vaak verdwijnen dan een week later ineens enige symptomen om daarna weer in heftigheid terug te keren. Allemaal heel beangstigend wat er in je lichaam gebeurd en dat je er geen invloed op hebt he? En dromen over een miskraam ja dat gebeurd dan ook. Het gaat vaker goed dan fout. Dus vertrouw op je lichaam (ik weet het gemakkelijker gezegd dan gedaan en weet: het wordt echt beter na de 12 weken) Zolang het geen heftige krampen met helderrood bloedverlies wordt hoef je je geen zorgen te maken. Als je dat toch doet kun je altijd even je VK bellen....
De buikpijn heeft echt wel een halfuur aangehouden! Ging weg en kwam weer terug, weg en weer terug.. Echt buet alsof je diaree hebt. Dat soort buikpijn
Ja dat had ik toen ook. Wel een uur. Echt dubbel klappen. Niet meer slapen. Daarna niet meer gehad behalve wat steken.
Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap heel erg gehad. Werd 's nachts wakker van de buikpijn. Het waren hier gewoon echt mijn darmen die verschoven en ook nog gingen verstoppen.
Bij mijn eerste zws niet gehad en was uiteindelijk een mk. Bij mijn 2de zws had ik ook heftige buikpijn. Hele erge menstruatie krampen leken t wel. Heb ik 2 dagen gevoeld. En deze zws ook gehad maar niet zo heftig en lang.
Ik had rond de 6e week ook veel buikpijn en steken. Zat thuis altijd met een kruik en snachts ook. Als ik zo de andere verhalen lees dan schijnt dat normaal te zijn. Je lichaam krijgt ineens een stoot aan hormonen en moet ineens omschakelen naar en nieuwe situatie. Als je het niet vertrouwd dan gewoon huisarts of verloskundige bellen.
Ik heb dat ook 2 keer 's nachts gehad rond dat termijn, ging dan bijna door de gromd van de pijn. Duurde dan een minuut of 10 a 15 en was het weer weg, daarna niet meer gehad.