Gisteren had ik vreselijke rugpijn (onderrug) en was de hele dag gewoon op. Lekker rustig aan gedaan dus. Vandaag heb ik nog steeds last van mijn rug, maar wel wat minder (heb helaas ook een holle rug en slechte houding, dus zal er wel vaker last van hebben). Maar nu heb ik dus al de hele dag buikpijn. Het lijkt op menstruatiepijn en misschien zelfs een beetje het gevoel wat je hebt als je diarree hebt (last van de darmen), maar ik heb dus geen diarree. Het doet me echt denken aan mestruatiepijn. Is dit nu bandenpijn? Ik dacht dat bandenpijn meer van die pijnscheuten waren in je zij... Of is dit iets anders? Is het normaal? Het trekt ook echt door van mijn buik naar mijn rug.... een naar gevoel...
Je kunt ook even je urine inleveren bij je huisarts, misschien heb je wel een blaasontsteking (Hoeft in je zwangerschap niet met pijn bij het plassen samen te gaan!) Succes! liefs
Blaasontstekingen heb ik regelmatig, dus ik weet hoe dat voelt. Ik let daar dagelijks op. Maar bedankt voor de tip! Gelukkig ben ik niet de enige; het zal inderdaad de baarmoeder zijn. Heb er wel goed last van zeg. Voel me beroerd.... zelfs beetje misselijk...