Iemand een idee of ervaring welke diepvrieszakjes (van welke winkel) geschikt zijn om melk in te vriezen? Ik heb een aantal bewaarpotjes die bij mijn kolf horen, maar ik heb een kleine vriesruimte en potjes nemen meer plek in dan nodig. Zakjes zouden ideaal zijn ! Ik weet dat er speciale zakjes zijn van merken zoals medela, maar dit vind ik te duur en ben op zoek naar een goedkope oplossing.
Ken je die zakjes waar je ijsblokjes in kan maken? Die met die vakjes? Daar kan je het in doen en dan kan je beter doseren eenmaal ingevroren. Kost niks en bij elke supermarkt te krijgen. Ligt bij de boterhamzakjes
Ik heb ze gebruikt van lansinoh maar vond het helemaal niks. En ook nog best wel duur. Wat een geknoei met overschenken. Ik gebruikte de beldico flesjes. Had wel een grote vriezer. Twee lades vol met flesjes. Hoeveel voorraad wil je opbouwen?
Ijsblokjes zakjes komen stukjes plastic mee, zou ik niet doen. Ik heb bij borstkolfwinkel.nl bakjes gekocht waar je de melk in kan doen, dit worden dan staafjes. Ideaal. Herbruikbaar en kost iets van 4 euro voor 2 bakjes
Ik kan net 1 lade vrij maken voor melk... Meer zou niet passen helaas... Flesjes lijken mij niet zo handig ivm ruimte gebrek. Ijsblokzakjes lijken mij niets, ik lees alleen maar negatieve dingen, dat het een knoeiboel wordt ed. Gebruikt er niemand diepvrieszakjes?
Nog geen ervaring mee, maar dit schijnt goed te werken: OXO Tot Babyvoeding Diepvriesbakje Green | Babypark
Ijsblokzakjes gebruikte ik aan het begin maar als je de blokjes eruit haalt kan er plastic achterblijven en in de melk terecht komen. Heb daarna altijd vaculess zakjes gebruikt. Handige dingen!
Deze heb ik naast de avent bewaarbekers en bevallen prima. Moedermelkzakjes Elanee (40 stuks) | Invriezen | BorstKolfWinkel MoedermelkNetwerk
Dit ziet er idd heel handig uit! Die bakjes die ik heb hebben geen deksel dus is een beetje klooien. Morgen deze maar eens halen