Reikhalzend keek ik uit richting tweede trimester. Eindelijk wat minder moe zou je dan moeten worden en minder misselijk Maar de laatste week lijkt alles weer erger te worden. Ben 's morgens weer wat vaker aan het overgeven en vandaag en afgelopen dagen kon ik wel janken van vermoeidheid. Mijn zoontje van zes heeft net het grootste gedeelte gestofzuigd, na het beloven van een, verassingsei . Ik zie de zooi en krijg het niet voor elkaar. Ik zag gisteren een foto, stiekem een paar dagen geleden gemaakt van mij. Ik schrok me kapot toen ik hem gestuurd kreeg net een lijk! Zal het ooit nog beter worden? (Mijn ijzer was goed bij de VK.)
Tuurlijk wordt het beter. Het is natuurlijk niet zo dat als je bij 13 weken belandt dat de kwaaltjes als sneeuw voor de zon verdwijnen. Bij de ene is het met 12 weken over en bij de andere is het met 16 weken of iets later. Slechts bij enkelen gaat het niet over, maar daar moet je niet vanuitgaan. Nog eventjes doorbijten, meid! groetjes, kiwi
Hoi, Nou dat dacht ik ook toen ik zwanger was, is was ontzettend moe, en dat ging echt niet over het werd alleen maar erger, maar ik heb gewoon naar mijn eigen lichaam geluisterd, als het echt niet meer ging gewoon even een pauze inlassen. Ik ken ook iemand die 9 maanden gespuugd heeft, dus alles gaat niet over gedurende je zwangerschap, maar ik hoop voor je dat het wel over gaat. Groetjes Monique76
De mijne werden minder met 14 weken ongeveer en sinds vorige week weer aan het spugen, moeheid is wel iets afgenomen, maar nog wel erg moe!
Hoi heel herkenbaar. Ik ben wel moe en misselijk geweest de eerste paar weken / maanden maar nu de laatste 3 weken is het zo erg. Loop de hele dag te kokhalzen en ben misselijk. Heb een hele zere maag en t zit allemaal niet lekker.. Zou dit misschien komen omdat je baarmoeder groeit. 20 weken tot je navel ongeveer dus dan zou je maag e.d. wel es in de verdrukking kunnen komen?! Nou ja ff doorbijten groetjes Danielle