echo 16 weken jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Maki, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    ben heel benieuwd wat jullie denken! Weet eigenlijk niet of er wat te zien valt, ben heel slecht in echo's vandaar dat ik hem hier plaats, en mischien dat jullei wat zien. Volgende week hebben we een geslachtsbepaling, maar was benieuwd wat jullie denken!

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.011
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Niet te zien op deze echo's.
    Hiervoor heb je een potty shot nodig!

3. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    ah jammer, dit is mijn enigste goeie echo, volgende week krijg ik de 20 weken echo, maar had gehoopt dat er iemand wat kon zien. Maar is het niet zo, en mischien een rare vraag maar dat het piemeltje anders omhoog staat? tenminste dat zie ik bij heel veel echo's. En anders is het een meisje? Heb echt geen idee hoe het werkt bij die echo's en het geslacht van de foetussen.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.011
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heb je het over de nub en die is alleen tussen de 12-14 weken te beoordelen . vanaf de 14 weken verdwijnt hij weer.

5. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    ja eigenlijk zou ik me er wat meer in moeten verdiepen, maar als ik het goed begrijp dat is het geslacht nog niet voldoende ontwikkeld zolang er een nub te zien is?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.011
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Het geslachtsdeel ontwikkeld zich rond (vaak net na) 14 weken.
    De nub trekt naar binnen tot clitorus als het een meisje is en ontwikkeld zich vrrder tot piemel als het een jongen is.

7. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    ahhh zo dus. Weet ik dat ook weer. Op internet vind ik het allemaal zo ingewikkeld, en nu snap ik het in 10 dec! leve het forum!

Deel Deze Pagina