hoi hoi, ik ben nu zo'n zeven weken zwanger. en heb al nu heel al een tijd lang last van maagzuur. heb van alles al geprobeerd. hebben jullie tips om dit minder te maken? en blijf je de hele zwangerschap last van maagzuur houden ???
Heel vervelend Ik had dat op het laatst echt heel erg, heb toen van de dokter een drankje gekregen wat ik mocht met de zwangerschap. Als je dat doorgeslikt had was je er gelijk vanaf voor enkele uren. Misschien de je huisarts even bellen als het echt te erg wordt.
bedankt voor de tip, heb altijd al wel snel last van maagzuur gehad. maar heb het nu dag in dag uit. ,en dan ben je nog maar 7 weekjes...
He hoi, Had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Heb ook het wondermiddel niet gevonden. Van vet eten werd het erger en van teveel eten. Af en toe een rennie nemen hielp ook maar een beetje, kortom ik weet het antwoord op je vraag niet. Ik had ik er wel de hele zwangerschap last van! Hoop dat je er snel vanaf bent.
mag hopen dat het niet de hele zwangerschap zo blijft! ik drink sowieso al geen frisdrank meer met koolzuur. pittig eten vermijd ik. en veel eten wil ook niet. mijn eetlust is namelijk een stuk minder geworden. koffie laat ik ook staan. rennie's neem ik niet. die zijn zo ontzettend smerig.. dus dan word het toch maar naar de huisarts.
Antagel schijnt goed te werken. Heb sinds 2 weken ontzettend last van maagzuur. Tot nu toe kan ik het oplossen met rennies en niet vet eten. De dingen die zwaar op de maag liggen laat ik ook staan. Maar antagel was een tip van een vriendin die hier tijdens haar zwangerschap ook enorm veel last van had. Zodra het erger word ga ik dat ook halen bij de apotheek.
Ik had er in het begin van mijn zwangerschap ook enorme last van. De huisarts heeft mij toen omeprazol voorgeschreven (kan je ook gewoon bij de drogist kopen) en dat werkte écht super! Inmiddels is het een stuk minder geworden.
Nou, mijn vorige zwangerschap heel veel last van maagzuur maar mijn dochter was hartstikke kaal tot anderhalf jaar dus die beredenering van veel haar klopt van geen kant hier hahaha Deze zwangerschap trouwens ook weer maagzuur, ik heb altijd genoegen genomen met rennies al hielp dat niet altijd even goed..
Ik ga nu eerst maar vanille vla proberen. wil alles wel proberen als dat zuur maar minder word... bah word er gewoon echt niet goed van