cadeautip 2 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chicca, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Mijn zoontje wordt volgende maand 2. En ik weet gewoon niet wat ik moet kopen voor hem. Hij is misschien stiekem toch al een beetje verwent.
    Hij heeft met sinterklaas al een loopfiets gehad van mijn schoonouders.
    Een zandbak hebben we al en hij heeft al heel veel duplo.

Iemand nog tips?

Alvast bedankt.
    Liefs chicca

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Mijn zoontje is HELEMAAL gek van graafmachines.
    Hij heeft van het merk Bruder, een graafmachine van CAT gekregen! (moet je anders maar even goochelen)
    Dat is echt mooi, stevig , realistisch en stoer speelgoed, niet van dat goedkope plastic wat zo kapot gaat.

Dat ding gaat 'overal' mee naar toe.
    Bij mooi weer mee in de zandbak. Naar opa en oma, naar neefjes en nichtjes, naar het strand. Bij slecht weer spoel ik het zand eraf in bad en speelt hij er binnen mee.
    TOP CADEAU! :)

3. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

een leuke stoere quad 6v? ze hebben hele leuke bij toysxl
    gaan niet zo snel, gaan wel heel lang mee. Mijn zoontje heeft er 1 en mijn dochter had er vroeger ook 1, daar heeft ze wel een paar jaar mee gedaan.

Accuvoertuigen - Fietsen & Groot rijdend speelgoed

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    thnx
    Goed idee ik zal eens op die sites gaan kijken.
    heeft er veder nog iemand ideeen?

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mijn zoontje word volgende week 2.Hij is helemaal gek van auto's en tractors dus dat is makkelijk.Van mijn broer krijgt ie dus een tractor (driewieler tractor zeg maar),van mij het Nijntje met speelhuis,verder weet ik dat hij krijgt een speeltent/huisje,puzzel,knikkerbaan(maar dan met autotjes)en cars's spulletjes.

6. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje kan uren spelen met de treinsets van Ikea. Hij wordt er steeds creatiever mee.
    Toet toet auto garage is hier ook een hit. Maar eigenlijk vooral bij de jongste. De oudste houdt van simpel speelgoed.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.853
    19.221
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Inze zoon krijgt als hij over een paar maanden twee wordt het ikea keukentje met pannetjes enzo erbij. Hij rooft nu al regelmatig onze pannenla leeg. :) Bij zijn opa en oma kan hij ook tijden spelen met een plastic serviesje. Dus ik denk dat een complete keuken wel een hit wordt.

Voor zijn eerste verjaardag heeft hij trouwens een bakfietsje gekregen, daar speelt hij nu nog steeds veel mee. En een 'seat&joy' stoel. Die stoel was toen iets te vroeg, maar hij gebruikt hem nu echt heel veel. Hij kan er mooi mee aan de koffietafel zitten. Dat doet hij als hij even iets wil drinken, maar ook tijdens het spelen of als hij even wil kleuren. Ik denk dat zo'n stoel of misschien (als je de ruimte hebt) een egen tafeltje+stoel ook een leuk cadeau is.
    Verder blijft hij zijn ballentent erg leuk vinden, die hij met Sinterklaas heeft gehad. En ik vind het ook een handig ding, want het is ook gelijk de plek waar we zijn speelgoed in opruimen voor hij naar bed gaat.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Haha ja erg he ;) zo'n klein kind wat eigenlijk al een heleboel heeft.. Wij hebben het dit jaar erg simpel gehouden en hem 2 dozen duplo gegeven..

Hij kreeg van familie e.d al zo veel grote dingen dat wij dat met z'n verjaardag maar niet hebben gedaan.. Het voordeel is dat het uitpakken op dat moment net zo leuk is als het kado zelf..

met sinterklaas heeft hij een quad gekregen, vind hij erg leuk en een fietsje is ook leuk..

9. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Winkeltje of keukentje inderdaad? Leuk voor de fantasie en heel anders weer dan duplo of een loopauto kwa activiteit!

Hier is hij helemaal fan!

(ik zou ook niet WETEN wat mijn kleine moet krijgen.. hij heeft dus al keuken en winkel spullen, en de loopfiets, duplo, kleurspul, boeken, blokken, auto's garage, en ga zo maar door..ik lees dus even mee!)

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Onze oudste wordt volgende maand 2. Hij is helemaal gek van de toet toet autogarage, hij mist nog een paar autotjes dus die gaan we proberen erbij te krijgen.
    Verder speelt hij op het KDV graag met het keukentje dus zal kijken of we deze voor hem kunnen kopen.

Anders zou ik het ook niet weten hij heeft al zoveel ;)

11. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier gaat ze van ons een keukentje krijgen van kidkraft.
    Verder vraag ik spulletjes voor ín het keukentje (pannetjes, potjes, bestek, serviesje etc)...
    Verder heb ik nog duplo op het verlanglijstje staan.

Blijft lastig, want ook hier heeft ze al zoveel!

Deel Deze Pagina