wit snoetje en rode wangetjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jesjuh, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Onze kleine man is sinds vrijdag niet helemaal zichzelf. na zijn eerste fles nog niet echt wat aan de hand. Daarna heeft hij tukkie gedaan en toen hij wakker werd kreeg hij fruithapje. Direct na zijn laatste hap kwam alles er weer uit inclusief een beetje melk. Om 12 uur zijn 2de fles en ook die kwam er vrijwel direct zo goed als helemaal uit. Sindsdien niet echt meer heel veel gespuugd. 1x een klein beetje, maar das niet noemens waardig. Verder heeft hij een wit snoetje en hele rode wangetjes en in de ochtend wel 3 poepluiers!! Geen koorts gelukkig. Ook drinkt hij zijn flesjes nu ineens niet meer goed. Vaak laat hij meer dan de helft staan:$.
    Donderdag is hij bij CB geweest en alles was goed. Ook zeiden ze dat er nog geen tandjes aan zitten te komen. Maar wat kan dit dan zijn???
    Oja hij slaapt ook wat meer dan anders. Het is niet dat ik me heel erg druk maak maar ja vind het voor hem vooral heel erg vervelend. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ben zelf van mening dat hij niet echt ziek genoeg is zeg maar om meteen naar de huisarts te moeten gaan. Hij is namelijk verder wel vrolijk.

x jesjuh

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.315
    113
    Gelderland
    Klinkt toch wel als tandjes en anders misschien een virus? Mijn zoontje is ook niet helemaal in zijn hum. Veel huilen en veel poepluiers niet willen drinken en veel slapen! Had de huisarts wel even gebeld vrijdag want was bang dat hij zou uitdrogen van het vele poepen. Deze gaf aan dat als hij koorts kreeg of moest spugen ik dan nog even terug moest bellen.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik denk toch echt aan tandjes. maddi had al die dingen ook en hij kreeg wel tandjes. dus ik denk dat het tandjes zijn. hou het wel even in de gaten.

4. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    ja toch wel he. dat dacht ook een beetje maar ja kan niet echt wat zien. Vanmorgen heeft hij trouwens wel weer een heel stuk beter gegeten dan de laatste dagen!! Wilde na zijn fles nog meer dus ja ik dacht toe maar kan niet zo heel veel kwaad hij heeft de laatste dagen immers amper gegeten. Spugen heeft hij gelukkig niet meer gedaan. Nou ik hou het nog wel ff in de gaten en anders toch ff dokter bellen. Thanx dames voor het meedenken:D

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn zoon zag er ook ineens heel slecht uit
    We wisten nog niet wat het was
    Rode wangen witte koppie

Ook meerdere poepluiers
    Toen zei mijn man hey ik zie een wit puntje

Ja hoor tandje nummer 7...

Een pak van mijn hart want vind het zo sneu als hij ziek is...

6. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    ok ja het lijkt er wel heel erg op he, maar ja ik zie nog steeds niet echt wat zitten:(. Maar wie weet zit dat er ineens natuurlijk.
    Is inderdaad enorm zielig om zo'n kleintje ziek te zien zeg!!
    Hij voelt zich alweer wat beter gelukkig. Eet weer wat beter en slaapt weer beter.

7. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    ff een kleine update.
    Sinds gister zitten er inene 6 behoorlijke bultjes. En onderin voorin zitten 2 witte puntjes. Dus waarschijnlijk waren het toch de tandjes.:D

8. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Awww :D:D
    Koop dentinox das mijn tip voor vandaag haha
    Mijn J heeft er nu ook last van namelijk en als hij het wattenstaafje ziet dan begint hij al te zuchten van geluk :D:D

Deel Deze Pagina