Waar vind ik leuke hele kleine knipjes? Onze dochter heeft nog maar heel weinig haar dus heb echt hele kleine knipjes nodig. Anders ziet t er niet uit. Hetzelfde geldt voor kleine elastiekjes. Wat ik tot nu toe gezien heb was vrij groot.
Lente bloemen | Haar Clipjes | For My Baby webwinkel mschien vind je dit wat?? ik persoonlijk hou van bloemetje maar heb niks aan deze.....
Haarspeldjes new born | Staartjes en Strikjes - Haaraccessoires Haarspeldjes baby | Staartjes en Strikjes - Haaraccessoires
Ik koop gewoon de kleinste speldjes bij de Etos en Kruidvat. Elastiekjes (in alle kleuren van de regenboog) kan je krijgen bij een paardenwinkel
Die kleine elastiekjes voor de paarden zijn wel superslecht voor het haar (heel stroef, dus gaan veel haren stuk), dus pas daar mee op. Ik heb laatst ook gewoon hele kleine elastiekjes gekocht en dat gaat ook.
je hebt verschillende paardenelastiekjes en ik denk dat cygnet de goede heeft, je hebt ook die hele stroefe inderdaad maar die krijg je met pijn en moeite uit het haar..