Je hebt vast al van alles geprobeerd. Maar misschien heb je hier nog wat aan?! - Gebruik een andere koptelefoon (vind deze niet zo goed) - Zet hem niet te zacht (de geluiden op de achtergrond maken veel herrie, maar het hartje niet...) - Gebruik niet te veel gel - Ik kan het hartje het beste vinden als ik een beetje half in de kussens op bed of in de bank lig - Zoek cm voor cm, dus ga heel langzaam met de doptone over je buik - Begin in het midden, ongeveer een cm boven je schaambot - Gebruik de Angelsound niet vlak na het eten, dan maken je darmen nog al veel lawaai Heel veel succes en ik weet niet of je een geduldige partner hebt, maar soms heeft een ander meer geluk.
Meiden die hierop gereageerd hebben, Ik ben vandaag na de VK geweest voor een controle en zij heeft het hartje na heel lang zoeken kunnen vinden! Maar het was een hele opgave! Gelukkig is alles goed!
Ons kindje is heel beweeglijk en zwemt van de ene naar de andere kant maar toch kan ik hem al vanaf 12 weken duidelijk, liggend horen. Zou me proberen geen zorgen te maken, maar toch even de vk bellen of je langs mag komen en wellicht kan ze je dan meteen helpen om de hartslag zelf ook te vinden.