Hai allemaal, Ik wil graag een kinderstoel met ligstand, zodat mijn zoontje er nu al in zou kunnen. Wie heeft ervaring met dit soort stoelen? Is het handig voor een baby van 4 maand? En welke stoel raden jullie mij aan? Alvast bedankt! Gr. Stefanie
wij hebben 2 chicco stoelen. super dingen. ze kunnen er idd al snel in op ligstand. onze knullen vonden het heerlijk als wij aan het eten waren dat ze er dan ook bij konden zijn. nu zijn ze 3 en 1/2 en we gebruiken ze nog steeds dagelijks.
Wij hebben de Bloom Fresco, en we zijn tevreden. Het is een duurdere aankoop maar ideaal.. Kan vanaf de geboorte gebruikt worden. Zowel lig als zitstand..
Hier ook de bloom fresco en zijn er niet helemaal tevrede over we hebben alles geprobeerd maar omdat de stoel een ei model heeft glijd onze dochter er steeds uit, ik had voor het geld iets meer verwacht we hebben er echt spijt van! Mijn schoonmoeder heeft de chicco polly en daar kan de rugleuning echt bijna plat van, onze dochter zit er absoluut geweldig in!! Ik zou daar echt voor gaan plus je houd veel geld over!
Ik heb de Chicco stoel! Ik ben er heel tevreden over. Die stoel is dus ook te gebruken vanaf de geboorte tot 4 jaar ofzo! Je moet er wel van houden (al die vrolijke kleurtjes), maar ik vind hem superstoer, dus ja.......voor mij de ideale stoel
Wij hebben 2 PrimaPappa stoelen van PegPerego, kunnen in verschillende standen, zowel hoogte als de rugleuning (waarmee dus de hele zitting kantelt, niet alleen de rugleuning). Verder zijn ze er in gewoon rustige kleuren waardoor je ze aan je andere meubels aan kan passen zegmaar met uitkiezen ! In principe is die chicco stoel vrijwel hetzelfde zoals ik het zie op plaatjes, alleen die kleuren he !
Wij hebben topmark. Die kan ook kantelen. Hij kan ook daarnaast nog hoger en lager. Deze is er ook in verschillende kleuren. Maar dan wel 1 kleur niet allemaal verschillende/druk printje. Wij houden daar persoonlijk niet zo van, maar dat is ieder zijn smaak. Ik ben er erg tevreden over!! Hij is ook niet zo heel erg duur. Groetjes
Ik heb een kinderstoel van Fisher Price. Kan ook in de ligstand dus Rosalie 'zit' er al vanaf 4 maanden in. Ze vindt het geweldig. Ziet er ook heel leuk uit, zit een leuk speeltje aan waar ze zich kostelijk mee vermaakt. Het blad kan in de vaatwasser, dus das heel handig. Probleem is alleen dat ie niet in mijn vaatwasser past... Maar even met een sopje schoonmaken is ook zo gebeurd hoor.
hier ook een chicco polly en ben er ook helemaal blij mee! Kan in verschillenden standen zowel de rugleuning als omhoog en omlaag. Dus hoe hoog of laag je tafel ook is je kan het zo stellen. En met zitverkleiner voor de kleintjes. en het bovenblad is met vastgeklikt 'dienblad" dus makkelijk schoon te maken. Oh ja en de zitting is niet van stof maar wel zacht dus goed schoon te maken en ze zitten nog goed ook!
Wij hebben een Bloom Fresco Loft, lijkt geweldig in ons interieur en ze ligt al heel lang in doordat ie een ligstand heeft..maar...doordat de rugleuing vrij hoog is, is het lastig met drinken. Als we weer zouden mogen kiezen, dan werd het toch een trip trap model! Daar zit ze op de opvang ook in, lijkt stukken beter te zitten. (weliswaar minder mooi, vinden wij) Succes met je keuze!
Wij hadden een primapapa, die in 4 standen kan kantelen, ze zeggen geloof ik dat ie vanaf 4 maanden kan. Prima stoel, alleen zit ons zoontje er niet goed in. Hij hangt helemaal door de zachte zitting denk ik. Toen hij een keer in een restaurant in een tripp trapp zat waren we meteen om: daar zit hij heel actief in en dus rechtop. Wat ik met dit hele verhaal wil zeggen: eigenlijk moet je je kind meenemen naar de winkel om hem/haar daar in een paar stoelen te zetten. Alleen kan je ons hang/zit verhaal nog niet zien natuurlijk met 4 maanden.
Dan verkoop je het toch en koop je een tripp trapp? Wij hadden tot afgelopen zondag ook Bloom Fresco Loft. Super stoel idd, maar wij gaan verhuizen en de stoel past niet meer in onze nieuwe interieur. Dus zondag op de marktplaats gezet en dezelfde dag opgehaald. Ze zijn heel erg gewild op de MP en gaan voor een uitstekende prijs weg. Nu hebben wij dus een tripp trapp. Die vind ik trouwens ook mooi en minder kolosaal! Maar goed on topic: Bloom Fresco dus, mijn zoontje heeft er al vroeg in gelegen en tegenstelling tot iemand anders hier zei, heb ik nooit iets gemerkt van afglijden. Misschien hangt dat van je bekleding af.
Jeetje, wat lastig zeg. Iedereen zegt wat anders! Haha. Nou, ik wacht nog wel even wat meer reacties af en ik ga sowieso mijn kleine mannetje meenemen om te passen.
@ kiwi! Hey hey, Hier dus de dame die er constant uitglijd dus er ligt een deken onder, ze zit dus als het waren op de deken zodat ze en wat hoger zit en niet echt meer kan glijden!... maar ik ben nu heel benieuwd naar welke bekleding jullie hadden hier gewoon een roze kleur voelt hard en rubberachtig aan! Hoop op antwoord zo help je ons ook gelijk een stuk verder! hihi alvast bedankt!
Wij hebben een Topmark gekocht bij de baby-dump. Echt een superstoel en makkelijk schoon te maken. Ze hadden daar ook andere modellen staan, maar let er wel op of de bekleding makkelijk te reinigen is. Sommige merken gebruiken gewone stop op de stoeltjes en dat kun je natuurlijk niet makkelijk schoon maken. (wat toch wel erg belangrijk is als ze iets ouder worden en alles zelf willen doen en er dus veel geknoeid gaat worden.) Hier even een link van de stoel. Topmark | Kinderstoelen | Baby-Dump
Hier ook rubberachtig inderdaad. Maar hier echt geen problemen met glijden! Ik weet niet waar het dan aan zou kunnen liggen...
Ik ben van plan morgen te gaan kijken naar een kinderstoel. Welke winkel heeft het meest uitgebreide aanbod qua kinderstoelen (met ligstand)?
Tja, wij hebben een Chicco, maar ze wilde er nooit lang in zitten, dus eigenlijk is ie zo goed als ongebruikt... Ik hoor sommige mensen roepen over die geweldig wipstoelen, maar ons meisje vond het geen succes. Dus of wij een goede hebben... geen idee... Waarschijnlijk niet, viel niet in de smaak