Hoi allemaal, De titel zecht het al, we weten het echt niet... Hebben jullie nog ideeën? 2e naam word waarschijnlijk erwin en de roep naam die nu nog overeind staat is ruben. bedankt voor jullie ideeën
geen idee kan het niet benoemen dit is de afvallijst met * er voor vinden we wel oke maar of het DE naam is... ruud
Remco nick/niek mathijs thijs *ruben arnout/naut/noud/nout erick emiel *maurits maurice rené stijn/steyn/stein sven steff roël nico tycho/tygo ryan twan sietse jeff daan dean erik ralf sander scott stan leo/leon rogier *simon owe ja en ik heb ook 7 neefjes met de volgende namen: sam, jelle, martijn (word vaak tijn genoemd), carlo, jarno, hugo dus liever niet iets wat er op lijkt...
Op ZP is een speciaal topic voor namen (onderaan de pagina). Misschien dat je daar nog wat ideeën op kan doen?
Tip; ik ben genoemd naar mijn opa en oma (van mijn moeders kant) Barenda Gerriette, mijn roepnaam is dus; Babette... Zo hebben mijn ouders beetje lopen combineren en kwamen dus op mijn naam. Miss leuk om naar je ouders of van je man zn ouders noemen?
Wouter en Willem vind ik ook erg mooi. Ewout/Ewoud, Maarten, Ronald, Ron, Ernst, Jos, Laurens, Laurent, Mark, Christian, Gerben, Florian, Harmen... ik vind het allemaal wel leuk. Naar mijn idee namen waar je als volwassene ook mee door het leven kunt. Succes met uitkiezen, het is niet makkelijk.