ik ben bijna 22 weken zwanger en van de week had ik al een keer rood bloed tussen me slijm zitten het was niet veel, dus had zoeits van nou zal wel goed zijn. Slijm heb ik wel al me hele zwangerschap extreem erg maar nooit bloed ertussen gehad. Nu gin ik net weer naar de wc en zag ik in me inlegkruisje een klodder slijm met een sliert fel en helder rood bloed.! Met afvegen was het verder niks, maar maak me toch beetje zorgen. Wie weet wat dit is? en of ik me druk moet maken of niet? Ik denk het niet maar toch... Dacht vraag het even hier voor geruststelling dan eventueel. ps sorry voor de vieze slijm praat..
Ik heb nog nooit bloedverlies gehad in mijn zwangerschap, maar dit is bij elke zwangere vrouw anders. Als je het echt niet vertrouwd, zal ik als ik jou was je verloskundige even bellen, die weet het beter dan ik (wij )
Heb je t bewaard? de VK kan zien of t iets is namelijk. Meestal komt dr alleen slijm met bloed van je slijmprop.. Zou idd even contact opnemen met de VK en je na laten kijken.. Je weet maar nooit.. En je bent nog erg vroeg in je zwangerschap dus. Zekerheid voorop
ik heb net gelezen dat het kan komen door me placenta. Bij de 20 weken hebben we gezien dat het flapje van de placenta voor me baarmoedermond ligt. het zal daar denk ik doorkomen dan of niet? Iemand toevalig ervaring mee? ik kijk het zowieso nog even aan krijg ikw eer bloed bel ik zowieso even de VK. Liever 10 keer teveel dan 1 keer te weinig
Hoi Ik heb bij mijn eerste zwangerschap en nu gisteren ook weer wat slijm met wat bloed verloren. De verloskundige gaf mij toen aan dat dit vaker voorkomt. Dit zijn stukjes baarmoedervlies, meen ik, en die kunnen soms een beetje los laten. Als er wel veel bloed komt en regelmatig zou ik toch contact opnemen met de VK. Hopelijk is het maar eenmalig net zoals bij mij. Maar je schrikt je wel rot. suc6 Groetjes Ine
hey wonders2! ik wil hier niemand bang maken en zeker niet onrustig maar ik heb ook op een avond veel slijmverlies gehad met rode bloed `draadjes` erdoor. alleen bij mij liep het niet zo goed af want de volgende dag had ik volledige onsluiting en was het dus mijn slijmprop wat ik verloren was en ben ik bevallen van mijn dochter! ik was toen 25 wk en 5dgn zwanger.. maar ik zeg het gewoon nog een keer: wil niemand onrustig maken maar dit is mijn ervaring en mocht je er toch mee blijven zitten dan gewoon je vk bellen hoor!
heb geen bloed meer verloren. ging alleen net naar de wc en met afvegen eerst ekeer weer beetje slijm met bloed. Daarna 2e keer afvegen zat er een heel klein donkerrood/zwart stolseltje bij. Net weer wezen plassen en toen niks meer. Denken jullie dat ik hiervoor moet bellen of niet? of is er niks om me zorgen over te maken
Ik zou ook aan de bel trekken ! Als je belt dan ben je misschien gerustgesteld , stressen is ook niet goed voor je beepje ! succes
Inderdaad bellen hoor! Daar zijn ze voor... En echt waar, liever 20 x te veel dan 1 x te weinig! Wat denk je dat de verzekering betaald voor de bezoeken aan gyneacoloog of verloskundige? Genoeg, dus ook doen waar je recht op hebt en dat is je vragen stellen, zorgen uiten of wat dan ook Hou je ons op de hoogte?
heb inderdaad gebeld. Toch liever 1000000 keer teveel als 1 keer te weinig. Werd gezegd dat het geen kwaad kan. En dat het waarschijnlijk dat stolsetje restante is van het bloed van van de week. Als het bloed steeds blijf terug komen van de week moet ik weer bellen en als ik krampen krijg. dus neem aan dat ik me dan niet meer druk hoef te maken... hoop ik maar ga niet stressen en vertrouw erop dat het dan ook niks is bedankt hier in ieder geval
Mooi dat je nu gerustgesteld bent! En doen hoor: zijn dingen anders, verlies je weer wat, trek aan de bel...