bijna 16 weken en nog steeds geen buikje

Discussion in 'Zwangerschap' started by winnythepooh, Nov 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindsey1981

Lindsey1981 Actief lid

Jul 31, 2007
    102
    0
    0
    Nijmegen
    Bij mij zie je ook nog helemaal niks, mijn oma vroeg al of ik wel zeker wist dat ik zwanger ben? hihi.

2. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met een "platte"buik nog...al hoewel het jammer is dat het zo laat pas opkomt heeft het ook zijn voordelen. Morgen afspraak bij de vk, ik ga toch is vragen hoe het eventueel zou kunnen komen dat bij de een het sneller zichtbaar is dan bij de ander, gewoon uit nieuwschierigheid, kijken wat ze er op zegt...ik zal het antwoord van haar op dit forum zetten voor de andere nieuwschierige.

Liefs,

3. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Same over here! :(

Snap er ook echt niets van dat sommige vrouwen 2 of 3 cupmaten groeien, en bij mij slechts een ½ cup ofzo :(

Om van m'n haar nog maar niet te spreken... Ik wil 't eigenlijk helemaal anders van model laten knippen door de kapper, omdat ik gek wordt van dat lange, slappe en futloze haar (wat normaal goed krulde) maar ben bang dat het straks na de bevalling weer van structuur veranderd, en dat ik dan spijt krijg... *Zucht*

4. Dovaca

Dovaca Lid

Oct 10, 2008
    86
    0
    0
    thank god, ik ben niet de enige! :rolleyes: Ik zit nu in mijn zevende week en ik heb echt een buikje. Mijn broeken zitten helemaal niet lekker en het liefste laat ik de knoop maar ff open onder mijn trui. :oops:

Snapte er al niks van..maar het komt dus vaker voor...

5. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hey meiden (met platte buik haha),

Nou ik ben vandaag bij de vk geweest, heerlijk om weer even dat hartje te horen...
    Ik vroeg haar hoe het komt dat ik nog niet "het"buikje heb en ze vertelde mij dat dat vanaf 20 weken echt zichtbaar zal worden, de baarmoeder ligt gewoon goed en het is waarschijnlijk gewoon, omdat ik een slank figuurtje heb en natuurlijk omdat elke zwangerschap en vrouw anders is (zoals we al op dit forum hadden gezegd)...

Groetjes

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Pas na de 20 weken begon t ergens op te lijken ;) Kijk maar in mn album!

7. mayby

mayby Actief lid

Jul 23, 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    mijn buikje begon je pas echt echt te zien bij 30 weken!
    Ik wist ook pas rond de 20 weken dat ik zwanger was!

liefs

8. Niet meer actief

Hoi

Bij mijn eerste zwangerschap (ik ben ook 50 kilootjes en 170cm) werd mijn buik pas na 6 maanden zichtbaar!
    Bij de tweede was het met 12 weken al duidelijk en bij de derde viel ik met 8 weken al door de mand. Ik had dan ook een fikse buik op het eind terwijl ik met de eerste tot 40 weken op mijn knieen in de tuin lag te knutselen :S

Nu ben ik zwanger van de vierde en nu valt het al op... kon met ruim 6 weken al niet meer verbergen... maar dan is het nog niet de baby die je ziet.

Hoe dan ook, vaak is de eerste pas later zichtbaar, maar je gaat hoe dan ook een buikje krijgen!
    En dan show je die vol trots aan iedereen die het wil zien:D

Geniet ervan

9. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Grappig dat vertelde de verloskundige mij afgelopen maandag dus ook. Ze vertelde dat rond de 20 weken de baarmoeder tot mijn navel gaat komen en dat je het daarna wel zal gaan zien.
    En ik had nog wel zo gehoopt op een mooi buikje met de Kerst....

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Bij nr 1 ging je het pas na 20 weken zien bij mij. Ik kon niet wachten! Dat duurde me veel te lang.
    De tweede ging je met een week of 17, 18 zien. Iets eerder dus, maar ook niet heel vroeg.

Of je dik of dun bent van jezelf, zegt ook helemaal niks. Sommige mensen hebben blijkbaar 'van binnen' veel meer ruimte waar het kindje kan groeien voordat die buik gaat uitsteken.

Ik moet zeggen, helemaal op het laatst met de zwangerschap zou je soms een kleinere buik wensen. Maar het is idd wel erg leuk om een zwanger buikje te kunnen showen!

Nog even volhouden, komt vanzelf!

Share This Page