24-9 hebben mijn man en ik te horen gekregen dat ik het pcos syndroom heb nou ben ik daar nu heel erg mee bezig en weet niet wat me te wachten staat, ik dacht misschien zijn er hier mensen die me tips kunnen geven of die het zelfde heeft. ben me wezenloos geschrokken en merk aan me zelf dat ik er best moeite mee heb, hoop ook dat het goed komt. ik hoop dat ik mensen tref met het zelfde anders die me kunnen helpen Groetjes Debbie
Hey meis, Wat kloten voor je zeg!! Ik zou je willen adviseren om naar het vruchtbaarheidsbehandelingen topic in het onderdeel zwanger worden te gaan. Daar zijn nog veel meer meiden met PCOS en hopelijk kun je daar veel ervaringsverhalen opdoen! Sterkte meid!
Hier ook PCOS, Je hoort het gewoon steeds meer. En er is goeie medicatie voor. Tegenwoordig zien de artsen PCOS nieteens meer als een (ernstig) probleem om zwanger te worden. Als de medicatie maar aan slaat. De een heeft het alleen wel erger dan de ander.
Hier ook pcos en toch 2x op normale manier zwanger geraakt.. heb toen ze het vonden jaren terug wel even pillen geslikt maar werd zelf niet vrolijk van al die zkh bezoekjes dat ik toen de natuur zn gang heb laten gaan.. toen ik flinm wat afviel en weer happy in mm vel zat was ik ineens zwanger.. er zijn aardig wat meiden die t hebben zou idd even dat hoekje op t forum opzoeken voor wrvaringen..
Ik heb ook pco's. in erge vorm. heb maar 1 tot maximaal 2 cyclussen per jaar. en toch nog spontaan zwanger geworden. Er niet te veel mee bezig zijn is de boodschap. Ik was terug gaan studeren en we hadden ons erbij neergelegd dat we na men studies over 3 jaar met de hormonenkuur begonnen. Toen was ik spontaan zwanger . Dus het kan altijd. Ik hoop het voor jou.
Hier bij de eerste pcos en daarna was het weg. Ik moest gaan tempen en kreeg op een gegeven moment pillen om mijn eisprong op te wekken. Die kreeg ik alleen niet gelijk, ze wilde eerst weten hoe vaak ik een eisprong had
Hie rnog iemand met PCOS. Heb bij de eerste lang gedokterd, geen eigen cyclus, medicatie opgebouwd, leo-behandeling, en daarna weer rmedicatie. Zat net tussen twee behandelingen in toen ik zwanger werd...volgens de gyn eigenlijk niet mogelijk...nu een gezonde knul van 4,5 jaar. 7 Maanden later spontaan zwanger, had drie maanden geen menstruatie gehad... Nu weer twee jaar gewacht maar spontaan zwanger van de derde...geluk bestaat!
Ik heb ook pcos, geen cyclus van mezelf. Wij hebben 3,5 jaar in het zh onder behandeling gestaan en eindelijk zwanger geraakt bij de 2e IVF behandeling.
Hier ook PCOS, het komt best veel voor. Bij de 1e na 3 jaar en 9 maanden zwanger geworden (9 maanden behandeld) met hormoonbehandelingen. De 2e was een verrassinkje... Dus wel spontaan! Wel al bijna 2,5 jaar zonder anticonceptie.
Ik heb ook PCOS. Uiteindelijk een jaar met medicatie geprobeerd zwanger te raken. In dit jaar 1 ma gehad en 1 bbz, dit staat wel los van PCOS, gewoon vette pech zoals mijn fa zei. Uiteindelijk even een rustpauze ingelast en net besloten om nog 2 cyclussen met nieuwe medicatie te gaan proberen, alvorens we het IVF traject in zouden gaan, toen bleek ik spontaan zwanger! Eerste spontane eisprong in anderhalf jaar tijd!
hier ook pcos. Alle soorten behandelingen ondergaan in de mmm maar geen resultaat. Had ondertussen ook een operatie ondergaan omdat ik steeds te heftig reageerde op de medicatie. Hierdoor is mijn cyclus regelmatig geworden en ben ik ondertussen al 3 keer spontaan zwanger geraakt (1 zoon 1 miskraam en 1 onderweg) Als je net hoort dat je moeilijk zwanger raakt lijkt het of de grond onder je voeten wegslaat, maar met pcos is veel mogelijk, alleen vergt het iets meer moeite en begeleiding in sommige gevallen. Let niet teveel op internet, want daar wordt je gek van.