hoi hoi meiden ik zit met een zorg, ik heb last van mijn bekken en op advies van mijn verloskundige moet ik halve dagen gaan werken, nu ben ik bij een fysio en die gaf het zelfde advies, en die zei dat d.m.v juiste oefeningen ik mischien straks wel mijn werkzaamheden weer kan doen, maar dat was nog even bekijken, omdat ik in de zorg werk, mijn manger klonk hier niet erg blij mee en deed erg kort voel me nu zo rot en denk jemig zeg had ik nou maar niks gezegt ben ook bang om mijn baan te verliezen ik heb een best hoog verzuim, maar door allerlei dingen waar ik niks aan kan doen, ben begin het jaar ook geopereerd enzo het is niet zo dat ik de kantjes ervan af loop, maar ze doen zo moeilijk bij ons op het werk ook kan ze mijn geen dag beloven waar ik op terug kan komen na bevalling ik wil graag 1 vaste dag en 1 avond ik kan gewoon qua oppas niks beginnen nu ik ben zo bezorgd slaap er gewoon niet van kent iemand dit haha
denk aan je eigen gezondheid en aan die van je kindje! het werk gaat wel door zonder jou.. desnoods zoek je straks een andere job na je bevalling (zelfde schuitje ongeveer)
ow goeie ja echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meid wat naar he mijn man zei ook zoek wat anders na je bevalling wat is er bij jou gaande dan? liefs
ik had een leuke baan en omdat ik zwanger ben plannen ze me gewoonweg niet meer in dus ben via uitzendburo 20uur gaan werken..zwaar werk en ook nog eens klote werk toen het uitzendburo hoorde dat ik zwanger ben, zei ze...ohh dan mag je hier niet meer werken ik had zo vreselijk veel rugpijn en last van bekken, heb ook een peuterpuberende peuter rondlopen en trok het lichamelijk niet meer dus ben de zkw ingegaan dus heb voor mijn eigen gezondheid gekozen en die van mijn baby en als ik straks bevallen ben zoek ik wel een leuke baan weer nu zo veel mogelijk momenten mn rust nemen...
hoi hoi....hier nog 1 , ik zit al vanaf begin januari thuis met bekkenklachten. Mijn werkgever heeft me nog niet een keer uit zichzelf gebeld, en als ik toevallig bel om bijvoorbeeld om mijn loonstroken te vragen dat doet hij zeer kortaf tegen me. In het begin voelde ik me wel schuldig, maar nu niet meer hoor. Ik wil straks 2dagen blijven werken en als het bij mijn huidige werk niet kan dan maar ergens anders. Ehm ik werk er trouwens al 20 jaar dus heb het wel naar mijn zin maar dit kindje is zo gewenst dat ik er alles voor doe om mijn zwangerschap goed te laten verlopen. Heel veel sterkte in ieder geval en kies gewoon voor jezelf en de baby dan komt het vast goed. Liefs Helia
Kies voor jezelf en je kindje. ga desnoods nog een gesprek aan en uit hoe je je erover voelt. Dat je beseft dat het vervelend is, maar dat het echt niet meer gaat. Ik zou echt in de ziektewet gaan als het niet lukt! Anders ga je nu of in je verlof solliciteren. Qua oppas: ik weet niet wat je opties zijn, maar soms kun je op een kdv ook een wisselplek aangeven. Succes ermee!
Denk aan jezelf en aan je kleine in je buik.. Ik heb er ook grote moeite mee om eraan toe te geven.. Maar als je lichaam het aangeeft dan is dat een teken dat je gas terug moet nemen.. Bij mij op het werk doen ze er niet moeilijk over, alleen voel ik me er toch af en toe niet fijn bij.. Maar als ik dan na 4 uurtjes na huis mag en mijn rust op tijd kan pakken, ben ik toch wel blij..