Hoi, eerst even wat goed dat jullie dit naast jullie werk erbij doen. Hopelijk kunnen jullie me ook verder helpen. Heb vandaag een echo gehad. Ben volgens eigen berekening 6 weken zwanger d.m.v. ovulatietestjes. Dus weet wanneer mijn eisprong is geweest. Nu vandaag dus voor de echo. Zit er een lege vruchtzak overeenkomend met 5 weken. Of er is 1 week verschil ?? Maar lijkt me raar want weet wanneer mijn eisprong geweest is. Kan dat?? Of het is gestopt met 5 weken met groeien. Hopelijk kan u me er duidelijkheid in geven want ben zo onzeker nu. Wat is het meest waarschijnlijke? Alvast bedankt.
Hoi Hummeltje, bij zo'n vroege echo is er niets met zekerheid te stellen, want er kan altijd iets verstopt hebben gelegen bij die termijn, maar met een lege vruchtzak bij 6 weken conform 5 weken is de kans wel ietsje hoger dat het niet goed zit. Maar nogmaals; de echo was erg vroeg en het ligt ook net aan de kwaliteit van het beeld op dat moment. Dus ik kan je niet iets met zekerheid zeggen, ik duim voor je. Groetjes Brigitte
Bedankt voor je antwoord. Klinkt beter dan het gedraai (sorry) van mijn verloskundige die me eigenlijk pas over 3 weken terug wilde zien. Gelukkig heb ik er 2 van kunnen maken maar het is nog lang. Voel me zo aan de kant gezet door haar. Bedankt voor het antwoorden.