40+ En bijna niks meer eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyopkomst, 7 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Ik vroeg me af of iemand dit herkent. Het zal best logisch zijn omdat de buik vol zit met kind.

Maar mijn eetlust is totaal weg. De laatste dagen eet ik over de hele dag 1 boterham met kaas. Wanneer Ik op sta voelt het gelijk al alsof ik al gegeten heb. Vol.

En als ik eet omdat ik denk 'Ik eet maar omdat het goed is' dan ben ik kotsmisselijk want ik raak daar zo vol van. Dus echt relaxed is dat niet.

Nou heb ik genoeg reserves dus ik maak me er niet druk om maar heb het bij de andere 2 nooit zo gehad eigenlijk..

2. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Hoe ver ben je? Ik zou echt even contact opnemen met de verloskundige want op 1 boterham met kaas kan je kindje niet blijven groeien.

3. mamotjuh

mamotjuh Actief lid

5 dec 2013
    191
    22
    18
    Jeetje, 1 boterham met kaas maar?
    Da's niet heel veel..
    Maar eten om het eten is ook moeilijk, als je er niks in krijgt en er misselijk van word, lijkt me ook niet goed.

Ik zou ook even de verloskundige om raad vragen, je hebt wel energie nodig om je bevalling in te gaan!

4. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik weet nog dat ik dat ook had. Je lichaam is zich waarschijnlijk aan het voorbereiden om de aankomende bevalling (soort van reinigen).. moet je ook vaak naar de wc voor een grote boodschap?
    Mij werd toen gezegd: wensdieet! Waar je maar trek in hebt eet je. Al is dat de hele dag fruit, yoghurt, al zouden het bij wijze van spreke alleen maar blokjes kaas zijn.. eet waar je behoefte aan hebt om zo wel een beetje energie binnen te krijgen.
    Succes! Vervelend dat je misselijk ervan wordt.. alleen je kan er ook niet veel doen denk ik

Love1987 vindt dit leuk.
  5. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    40+3 vandaag.
    Ik moet inderdaad ook vaak naar de wc. Wellicht dat het inderdaad voorbereiding is.

6. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Kan idd voorbereiding zijn, il had ook minder trek en soort buikgriepverschijnselen de dag voor mn oudste geboren is!

7. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik had het toen ook met 40 weken. Wilde alleen witte gekookte rijst (at ik echt nooit). Daar at ik dan 2 hapjes van. En een appel. Dat was alles wat ik at op een dag. Met 40+2 in de ochtend erge diarree. Daarna niks meer aan de hand. Geen eetlust en niks gegeten dus. 'S middags op standaard controle en 's avonds was onze dochter er al. Bleek tijdens de controle al ruim 4cm ontsluiting te hebben. Dus waren het bij mij dus echt tekenen dat m'n lichaam zich aan het voorbereiden was.

Eet waar je zin in hebt, al zijn dat de meest vreemde dingen. Elk hapje is er een. Veel succes!!

8. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Hihi dat is vandaag 2 handjes naturelchips. Achja het zal inderdaad voorbereiding zijn

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou me er niet druk om maken. Je bent al voorbij de 40 weken. Anders even bellen en aan geven bij je vk? Ik kon met 38 wk ook amper meer wat eten. Leefde echt op wat yoghurt en fruit en als avondeten een tosti.

Deel Deze Pagina