pendel voor geslacht wat betekend het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onze wens, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi,

ik heb wel eens gehoord dat wanneer je je trouwring aan een touwtje boven je buik houd en hij draait of gaat heen en weer dat je dan weet wat het geslacht van je kindje is.

kan iemand mij vertellen wat het betekend als hij rondjes draait.
    het werkt trouwens ook met het belletje dat ik op mijn buik heb hangen. heel grappig.

wij hebben al een geslachtsbepaling gehad maar vind het wel leuk om te zien of de pendel hetzelfde zegt.

dus wie o wie kan mij hiermee helpen?

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Vroeger werd er gezegt: een rondje is een meisje, heen en weer is een jongetje.
    Maar nadat ik er hier heel veel over gelezen heb heb ik er een boekej over gekocht en daar stond in: ga rustig zitten en vraag aan de pendel wat iets betekend.
    Dat geloof ik eigenlijk meer.
    Maar er zijn hier een hoop meiden die het echt serieus doen en ook redelijk vaak gelijk krijgen, ik denk dat hun het je nog veel beter uit kunnen leggen want echt verstand heb ik er niet van;)

Liefs mij

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Inderdaad moet je de pendel eerst vragen welke beweging Ja is en welke beweging Nee is.

Dan houd je de pendel boven je buik en stel je de vraag die je wilt, bijv. is de baby in mijn buik een meisje. De pendel zal dan die beweging maken waarvoor hij het antwoord geeft.

Echter, omdat je het bij jezelf doet en jij het geslacht al weet, kan jij heel makkelijk (ongewild) de pendel beïnvloeden!
    Dus hele grote kans dat de pendel aangeeft wat jij diep van binnen al weet.

Het beste is om iemand anders voor je te laten pendelen.

4. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij mij zei hij altijd al dat ik als eerste een jongentje zou krijgen. Iemand hier had ook voor mij gependeld en die zei ook een jongetje. Ik krijg toch echt een meisje! Tja je hebt 50% kans! :p

Deel Deze Pagina