Gelukkig ben je gerustgesteld. Maakte me hier ook zo nu en dan wat zorgen want de eerste voelde ik rond de 16 weken en hier ook tot 20 weken eigenlijk niks. Heb inderdaad ook de placenta aan de buikwand, dus helemaal verklaarbaar. Vind het wel een beetje jammer natuurlijk maar wat doe je eraan hè? Het duurt gewoon allemaal wat langer voordat je wat voelt.
Ik ben bijna 21 weken en voel pas "geborrel" sinds een week! Placenta vooraan ook...op de echo is ze wel steeds heel beweeglijk dus verloskundige zei dat ik t wel snel zou gaan voelen...ik wacht maar af..
Wat jij schrijft had ik ook bij mijn zoon. Zat zo een halve week tussen voor ik hem weer voelde. Dit keer zijn de bewegingen sowieso anders, geen plopjes maar meer verschuivingen. Maar wel iedere dag een keertje. Soms een dagje niet.
Dank voor de reacties. Ik ben blij dat er herkenning is, heb het gisterenavond weer even gevoeld, het is en blijft vaag, maar het was wel duidelijk het kindje. Nu maak ik me er niet meer zo druk om, ik weet nu wat de reden is, en op de echo was het alles behalve een rustig kindje Ik hoop gewoon snel meer beweging te voelen, dan gaat het toch letterlijk en figuurlijk wat meer "leven"
Hey pooh Haha ik heb nog steeds precies hetzelfde als jou!! Wanhopig wordt je ervan. Ik mag sinds 2 weken elke week langs voor hartje luisteren totdat ik de baby voel....heel lief van de verloskundige! Voel namelijk nog steeds niet dagelijks....heel af en toe een propje wat dan nog niet echt duidelijk is...darmen of wat dan ook. Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben! Pffff wil de kleine gewoon zo graag voelen en dan elke minuut van de dag! Haha
@ladymoi2: heyy, haha, dus bij jou ook nog steeds niet echt duidelijke schopjes Wel fijn dat je geregeld naar de VK kan, stelt je toch gerust! Ik ben na afgelopen donderdag echt wel gerustgesteld na mn echo. Ik weet nu in ieder geval dat het door m'n placenta komt en dat er niks mis is met de kleine. Over 1,5 week de 20 weken echo, dus daar kijk ik echt naar uit! Vind het ook wel spannend, t blijft toch afwachten of alles goed is. Wannee mag jij voor je echo?