Prachtig buikje. niks te groot vind ik. door de werk kleding lijkt het meer inderdaad. Lekker trots zijn op je buikje
Dank voor jullie reacties! Doet me goed. @Sophy: nee hoor, geen normale spijkerbroek. Dit is echt een positiespijkerbroek. Gewone spijkerbroek zit al lang niet meer fijn
Volgens mij gaan we gelijk op hoor.. Ik heb ook al best een buikje.. Deze keer sneller dan de vorige 2 keren Ik heb het idee dat mn darmen enorm in de weg zitten, al mijn organen opgehoopt haha.. ik ben nu zo ongeveer een kleine 4 kilo aangekomen.. Maar ik draag wel nog gewoon mijn eigen broeken.. Ik vind zwangerschapsbroeken niet fijn zitten..zakken af. En weet je, niet iedereen heeft dezelfde bouw.. ik ben klein, sportief en compact gebouwd, dan lijkt een buikje al snel heel wat..
Ik vind je buik echt wel meevallen en je werktenue is inderdaad vormloos en daardoor lijkt je buik misschien groter. Hieronder een foto van exact 1 week geleden met 13w5d dus. Mijn buik is ongeveer net zo groot als die van jou op die foto en ondertussen weer 2 cm in omvang toegenomen maar helaas nog geen nieuwe foto. Bekijk bijlage 420030