Ik groei zo snel!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiLaLief, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb over 2 weken mijn eerste echo, op 16 maart.
    Wat ik zo gek vind is dat ik zo snel al groei.
    Dat je borsten meteen groeien, oke, volgens mij gaat dat al heel snel.
    Maar mijn buik staat vooruit, en m'n billen achteruit, terwijl ik toch gewoon rechtop sta.
    Ik kan m'n buik ook niet meer "inhouden", terwijl ik pas om en nabij de 6 weken zwanger zou zijn!
    Op de weegschaal ben ik een kilo lichter dan voorheen, dus dat is het niet.
    Mijn vriend zegt dat mijn model verandert is.. maar is dit niet allemaal heel snel?
    Misschien ben ik al wat langer zwanger, ook al heb ik in januari nog wel een bloeding gehad..
    Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat heb ik ook hoor!

Ik kan al twee weken mn eigen kleding niet meer aan :(

Er zijn al mensen die aan me zien dat ik zwanger ben en als ik dan zeg dat ik pas 7wkn ben dan kijken ze me ongelovelijk aan :( Ik had het graag nog verborgen willen houden maar dat gaat gewoon niet.

Gisteren zijn we bij de prenetal geweest en daar hadden de een aanbieding op de uitverkoop 3 halen 2 betalen en niks was duurder dan 9,99 :D Ik heb nu een kast voor mooie kleertjes en ik kan voorlopig door groeien :D
    Het is ook wel weer fijn want ik koop geen kleding voor twee drie mnd maar wel voor veel langer :)

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Van het kindje kan het nog niet zijn, het zijn waarschijnlijk je darmen die een andere plaats aan het zoeken zijn. Daardoor kan het zijn dat je al een buikje hebt.

Liefs Stephanie

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik groeide ook al heeeeeeeeel snel. Leek net alsof ik al 4 maanden zwanger was. Maar dat zijn dus echt je darmen. Rond de 12e week zul je zien dat je buik weer een andere vorm krijgt. Je darmen vinden dan wat rust en dan gaat je buikje anders groeien, echt door je kindje.

5. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Nu ben ik ook extra snel gegroeid door een grote vleesboom, maar ook ik groiede heel snel. Met 7 week mn kleren niet meer aan kunnen.
    In het begin zijn het echt je darmen, pas met een week of 12 zal je baarmoeder achter het schaambot naar boven gaan en pas dan kan je buik dikker zijn van de groei van je baarmoeder.
    Al hoef je helemaal geen last te hebben van je darmen, deze zijn nu plek aan het maken voor de baarmoeder en dat verklaard vaak de grotere buik.

6. gizmoke

gizmoke Nieuw lid

1 mrt 2009
    1
    0
    0
    Administatief medewerker
    Dessel
    Hmm ik ken dit enrom goed. Ik ben zwanger van men derde kindje. Ik ben nu 9weken en men buik groeit ook enorm hard. Als mensen me zien denken ze dat ik al 20 weken ver ben, gek hoor :eek:

7. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Hier ook al een buikje :) is denk ik heel normaal hoor, alleen de 1 heeft er niet z'n last van en de ander wel.

Groetjess

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik groeide ook enrom tot een week of 19, toen stabiliseerde het wat en nu sta ik al weken stil!
    Moet nog 3 weekjes en ben 15 kg aangekomen, netjes toch?
    Terwijl ik met week 9 al niet meer in mn broeken paste

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    iedereen zag al dat ik zwanger was met 6-7 weken deze keer bij de eerste met 8 weken al, pas wel op met je billen naar achteren lopen daar kan je last van krijgen DUS bijelkaar knijpen en met je bekken kantelen is beter (om zo bekkenpijn ed te voorkomen)

10. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ik groei ook ongelovelijk hard :) toen ik rond de 7 weken was had ik n foto van mijn buik gemaakt en een vriendin laten zien. hij leek wel op 4 maanden zwangerschap hoor :D eerst schrok ik ervan want moest met 8 weken al m'n eerste zwangerschapsbroek kopen. m'n buik groeit lekker door en heb met nu 13 weken een behoorlijke buik hoor, waar ik toch echt trots op ben. aangekomen ben ik tot nu 1 kilo. vind ik nog wel mee vallen. worden er toch nog meer :D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik voelde me eerst er ook raar over dat ik zo hard ging. Dacht is dat wel normaal? ik kon met zo'n 8 week mijn gewone broeken niet meer aan en moest toen al in zwangerschapsbroeken. Nu groei ik nog steeds erg hard. Ik ben trots op mijn buik, maarkan soms ook wel lastig zijn dat die nu al een beetje in de weg zit en kan niet te lang staan want dan krijg ik last van mijn rug.

Deel Deze Pagina