Zwanger en fysiek onrustie dreumes...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Woezel 25, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vraag me af hoe jullie dat doen,

ik ben nu bijna 5 weken zwanger en heb een dochter van 1,5. Zij is al aardig zelfstandig maar soms wil ze natuurlijk even lekker bij mama zitten en klimt ze op me. Of met zwemmen is ze over enthousiast en trapt ze misschien wel tegen mijn buik. Hoe doen jullie dat? en zou het erg kwaad kunnen? Ik bedoel, het gebeurt nu eenmaal en ze snapt volgens mij nog niet ech het begrip 'baby in de buik';)

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en ideen

2. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    #2 Suzanne1984, 5 jun 2012
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
    Niet zo druk om maken. Die baby zit wel goed. Neem aan dat je dreumes je niet bont en blauw slaat:p En je hoeft niet alles toe te laten natuurlijk.
    Maar nee, gewoon op je klimmen en klauteren dat overleeft die baby heus wel.
    Mijn dochter is een maand ouder dan die van jou en ik ben die heeft ook totaal niet door dat er een baby in mijn buik zit, dus die wil ook van alles. Prima, ik kan het wel hebben en de dingen die te wild gaan rem ik af, puur omdat ik het zelf niet fijn vindt.
    Ben bij mijn zwangerschap van mijn dreumes ben ik zelfs gevallen met de fiets plat op mn buik met 7 weken zwangerschap en uiteindelijk is ze kerngezond geboren hoor ;)
    De baby in je buik overleeft klim en klauter gedrag wel van je dreumes. Komt goed.

3. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    die kleine zit veilig opgeborgen. en met 5 weken is je baby nog heel kleine en verstopt onder het schaambeen
    heb hier 1 van 3 en 1 van 1 jaar rondlopen en die gebruiken mij ook nog regelmatig als klimpaal.

het meeste valt wel te vermijden. heb wel een keer een beste kont in mijn buik gehad maar de kleine heeft daar niks onder te lijden.

4. CC84

CC84 Lid

27 dec 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Hai,

Ik ben momenteel 28 weken zwanger en heb een mannetje van bijna 1 die zich echt niet bewust is van de baby in mama's buik. Klimt op mamas buik en springt alsof het een trampoline is Hahaha
    Ik heb van mn VK begrepen dat het geen kwaad kan en dat de baby goed beschermd is
    Echte tips en trucs heb ik niet echt, maar hou zelf in de gaten hoeveel je kan hebben. Succes

5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx meiden voor de reacties.
    Ja, ergens weet je dat natuurlijk ook wel maar toch denk je (ik) dan soms, oh jee, zou het geen kwaad kunnen... Maar inderdaad, kleine zit veilig diep opgeborgen;)

6. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Haha, die van mij moet een kleuter, peuter en baby overleven! Dat gaat ook niet altijd zachtzinnig. Maar de vorige zwangerschappen zijn ook altijd goed gegaan, ondanks het geklauter, het zal wel goed zitten!

Deel Deze Pagina